Vriendje van me heeft een 6202 gekocht. Heb hem sowieso gezegd naar Tempus te gaan, dus dat gaat gebeuren.
Maar we zijn wel benieuwd of er dingen direct opvallen. Bij aankoop werd wel al gezegd dat er een service dial in zit.
Vriendje van me heeft een 6202 gekocht. Heb hem sowieso gezegd naar Tempus te gaan, dus dat gaat gebeuren.
Maar we zijn wel benieuwd of er dingen direct opvallen. Bij aankoop werd wel al gezegd dat er een service dial in zit.
Mooi model, ken er niet alle details van maar de kroon lijkt niet te kloppen bij het model. Alhoewel ik deze kroon wel bij meer 6202 modellen zie, hij staat in ieder geval wel ver van de kast af (misschien ook niet helemaal vast gedraaid).Tempus zal hem verder ook van binnen kunnen beoordelen.
Serviceplaat (waarschijnlijk ook gerelumed), service wijzers, verkeerde kroon, twijfels over insert en bezel, latere band.
Die lume ziet er vrij klodderig uit. Kroon lijkt me ook een mismatch. Ik zou deze lekker hebben laten liggen…
Dat wordt een spannend weekend. Misschien ook wel niet als je het zo leest kan het nooit veel gekost hebben ![]()
Dat klinkt als een Frankenwatch
Als de prijs in lijn is met de conditie kun je er nog steeds een heel leuk horloge aan hebben.