Rolex van een kennis

Klopt, maar dan nog vind ik de markers er niet symmetrisch uit zien. Het lijkt alsof de linker lager staat en het lumebolletje ook niet mooi in het midden onder beide markers (te ver naar links) staat. Wellicht is het de hoek van de foto?

1 like

Dat is nou het verschil tussen reageren om 8 uur of om 9 uur ‘s ochtends. Net die tweede kop koffie…:grin:

Ik denk eerder de vertekening van het bolle plexiglas, het lumebolletje staat inderdaad scheef. Al zou ik deze ook gewoon stukslaan met een hamer, ik zie er weinig waarde in.

1 like

Wat is er met deze DJ aan de hand?

Ik ben een leek op dit gebied maar ik probeer het toch:
Band sluit niet goed aan bij de kast (maar dit zie ik bij veel 16013 op chrono) en het kroontje op de sluiting lijkt behoorlijk gepolijst (maar kan ook de hoek van de foto zijn).

Of bedoel je dit niet?

Of eerst proberen te poetsen met hoe heet dat spul ook weer?

Edit: Polywatch

Net als al dat zwart geblakerde, aangebrande vlees van jou van de bbq? Kan je ook beter weg gooien als het zo aangebrand en verkoold is.

Nee.
Ik bedoel de wijzerplaat

Ik ga met jou niet, en ik denk hier niemand niet in discussie over eten :rofl:

3 likes

1 like

Bevraag 'm eens over diepvriespizza’s… :wink:

1 like

Ik zal toch eens gaan kijken of ik een

Biefstuk kan maken :nerd_face:

Man man :joy:

1 like

Hallo,

Dit is een Rolex ref. 6694. Is gewoon origineel, maar wel een oudje. Waarde is ongeveer €1500-2000 (na een opknapbeurtje, in deze staat zal hij eerder €1000-1500 waard zijn). Absoluut de moeite waard om hem een onderhoudsbeurt te geven! Na het polijsten/vervangen van het glas zal hij er al stukken beter uitzien.

Vind het overigens wel “ zorgwekkend” dat iets minder dan de helft van de “stemmers” denk dat dit nep is. Is gewoon echt maar flink gedragen, zou toch zonde zijn als je een echte Rolex weggooit omdat mensen roepen zonder ergens verstand van te hebben. :nerd_face:

Met vriendelijke groet,
Koen

7 likes

Een vers gepoetst glaasje maakt een wereld van verschil!

Dial is nagenoeg smetteloos en erg mooi verkleurd tritium.

11 likes

Mooie cleane Rolex zeg!
Naar een goed onafhankelijke horlogemaker voor een beurtje, kast en band in de ultrasoonreiniger daar. En wellicht thuis nog eens heel voorzichtig napoetsen met een Cape Cod doekje, pas op de hoeken!
Dan heb je er weer jaren lol van, ik zou hem niet polijsten.

2 likes

Heb ik ook tegen hem gezegd!

Het is een handwindertje dus het gaat ook niet de kop kosten.

Hij gaat binnenkort waarschijnlijk naar w&v voor een beurtje en kast wort niks aan gedaan, lekker zo laten.

3 likes

Een hoop dom geblaat in dit topic :+1: Is best een leuke en onverprutste Rolex.

3 likes

Met het frisse glas en een foto “recht van voren” ziet de positie van de markers op 6 uur en het bolletje er ineens ook heel anders, ofwel correct, uit.

Mooi man.
Kast + band keertje mooi polijsten en het is weer een knap klokje

Mooi resultaat!