Rolex van een kennis

Dus, oud klasgenootje weet dat ik van de horloges ben en vroeg zich af of deze oude Rolex echt of nep is.

Ik zelf vind de dial een beetje apart maar de rest lijkt mij wel okay dus dan maar de expertise van HF aanboren!

En ja ik heb al om betere foto’s gevraagd -,-

Dit zijn altijd leuke kwisjes!

Ik zeg echt afgeragd

  • Real deal
  • Neppert

0 stemmers

1 like

Ik denk dat ie echt is.

2 likes

6694?

1 like

Wat is er mis met de dial?

1 like

Dit is the real deal.Alleen een vrij oudere. Zie veel gelijkenis met mijn Airking uit 1969.
Met een goede service beurt inclusief professioneel polijsten ziet hij er top uit…
Waarschijnlijk moet de band ook opgeknapt worden, die vertoont wat rek.

2 likes

Kan aan mij liggen maar die markers moeten toch dezelfde lengte hebben? Of doen ze die met een figuurzaag op maat zagen bij Rolex?

8 likes

Op die foto lijkt het kroontje ook scheef te staan, dus wellicht door de hoek een vertekend beeld?

Dat is een lumebolletje, slaperd.

20 likes

hij is wel echt lillek

6 likes

Nou zeg. Echt denk ik.

Maar tjonge waarom leg je hem niet even uit dat die het glaasje kan polijsten met wat tandpasta ofzo. Wordt die in elk geval een stuk mooier van. :upside_down_face:

1 like

Beter de kliko ingooien, wanne rommel.

10 likes

Hahaha. Verkopen en iets kopen waar je wel wat aan hebt :wink:. Mechanische horloges is toch allemaal ouwe troep. :rofl:.

1 like

Een x zijn ze gewoon op, deze is dat stadion al voorbij imo

3 likes

Vrees dat ie met een nieuw/gepoetst glaasje er meteen 10x beter uitziet. Plaat lijkt me ok… en wijzers ook.

Kroon ziet er voor mij wel raar uit. Op de fotos lijkt die te bol. Misschien is dat gezichtsbedrog.

Best leuk op een leren bandje… weet niet of de band reviseren het waard is.

Daarom de kliko in.
Ik ben echt voor nieuw, zou mischien nog wel een x mooie gmt op jubilee van net na 2000 willen. Moet ie er wel top uitzien.

Misschien heeft de beste man geen duizenden euris over voor een nieuwe(re) Rolex. Of wil hij deze om persoonlijke redenen houden.

Met een beetje opknapwerk kan er voor naar Rolex termen weinig geld weer een leuk draagbare van gemaakt worden.

3 likes

Dat is nou het verschil tussen reageren om 7 uur of om 8 uur ‘s ochtends. Net die eerste kop koffie…:grin:

2 likes

Bedankt iedereen voor de hulp.

Ik zei zelf ook al een beurtje en een nieuw glaasje en je hebt een leuk horloge.

2 likes

Zo doen een hoop mensen dat. Een beurtje, en dan hebben ze weer wat moois.