Effe berichtje gestuurd
Wat is uiterste prijs had meer gepast geweest.
Jij durft! Ik heb hier ergens gelezen dat iemand die vervelend ging doen tegen een nepperverkoper werd geconfronteerd met doodsbedreigingen. Nou zal dat zo’n vaart niet lopen (hoop ik), maar ik zou maar vast het telefoonnummer van de plaatselijke Hermandad bij de hand houden.
Btw, ik heb begrepen dat de verkoper geen vragen beantwoordt anders dan “ik wil hem kopen”.
Mee eens, maar daar geeft hij - volgens de advertentietekst - geen antwoord op …
Hij zal geen nepverkoper zijn ,maar zoveel geld vragen voor iets wat minder dan de helft waard is…kan ook niet echt.
Hierin gaat de adverteerder er wel vanuit dat je de hele tekst zelf gaat lezen voordat je met biedingen of dit soort vragen komt. Lijkt me, gezien het aanbod, wat optimistisch.
De maat klopt volgens mij ook niet - een echte DD zou 40 mm moeten zijn.
OK, die kende ik nog niet. Tnx! Maar dat is nog steeds niet de vermelde 39 mm.
Nepverkoper misschien niet, maar hij doet aardig zijn best met (minimaal) 2 accounts op MP. Al zal het heus wel vaker voorkomen. Ook al is het dit keer goed te zien dat het fakes zijn, we mogen blij zijn met dit forum.
Vrij random om hier ineens een oude foto van mij te zien, thanks voor het posten 
Ah was deze van jouw.
Hij staat in mijn masterpiece pics (map met mooiste internet foto’s) map en vind het 1 van de mooiste foto’s van een DD.
Wat betreft de eerder aangehaalde agressie, de hele ad is van begin tot eind agressief en intimiderend opgezet. Dat druipt er voor mij van af. En als je bij deze meneer langs komt, kom je denk ik niet zo makkelijk zonder deze prachtige 160 grams nepper thuis. En een lege beurs…
Wel 4 1/2 jaar actief dit account dan. Maar goed, deze ad stoot mij en gelukkig ook heel veel anderen af.
Klopt, van een paar jaar terug. Wellicht herken je het blauwe bandje van de onlangs hier aangeboden gouden 1601 
36 posts te veel in dit topic. Een waarschuwing en melden aan Marktplaats was genoeg geweest.