Wil jij een unieke Mannen van de Tijd fan favourite overnemen?
Zoals trouwe luisteraars weten, ben ik sinds november 2022 de trotse drager van deze prachtige Slate (voorheen bekend als Rhodium) kleurige Rolex Yacht-Master 126622. Wat mij betreft nog steeds de mooiste wijzerplaat ooit gemaakt — en in combinatie met die platina bezel een echte candy crush, of je nu op het terras zit of aan de kreeftenboter bij je lokale 2-sterren Michelin-zaak.
Hoe graag ik ’m ook houd (en geloof me, de overwegingen zijn lang en zwaar geweest), is het toch tijd om deze fancy boy los te laten en mijn horlogereis voort te zetten.
Dus… wie mag ik blij maken met deze schoonheid?
Het horloge is gebruikt maar in uitstekende staat. Uiteraard zie je hier en daar wat swirls en smudges op het gepolijste deel van de Oyster-band en op de clasp — kleine littekens van een goed geleefd leven. Stoort dat je? Geen probleem: ik regel een gratis wellness-behandeling bij de jongens van @Tempusuurwerktechniek. Dat betekent: een beetje poetsen, beetje bijpunten — even naar de horloge-spa en klaar is Kees.
Aangeschaft bij een bekende, fruitig gethematiseerde AD in Nederland (hint: je zou er bijna een vitamineboost van krijgen). Alles zit erbij zoals het hoort: doos, papieren, waardigheid.
Ik hoop oprecht dat ik na deze advertentie niet meteen word uitgeroepen tot flipperkoning, want ik zou graag ooit nog eens iets nieuws uitzoeken zonder dat de AD me met samengeknepen ogen aankijkt.
Overdracht is alleen in persoon.
Mag bij mij thuis (waar koffie excellent is zoals je hebt vernomen)— dan weet je meteen waar ik woon en kun je eventueel de boel kort en klein slaan als het horloge tegenvalt.
Of gewoon bij mij op kantoor in Utrecht bij Podcastguru, waar de beveiliging beter is dan de Krups volautomaat. Krijg je tevens een inkijkje in de Mannen van de Tijd burelen.
Prijs is vast. Geen gezeur. Geen onzinbiedingen.
Serieuze gegadigden, stuur me een bericht.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Rolex Yacht-Master (126622)
Diameter: 40mm
Leeftijd: november 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 11/2022
Factuur en/of certificaat: Ja/Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja
Verzendkosten of afgehaald: Louter afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: 3235
Vraagprijs: €12.250,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.