Rolex zonnebril

Precies. Die krijg je er bij om je meisje koest te houden over je zoveelste aankoop.

5 likes

Wat voor winkel heb je?

@Helden Investment Group

3 likes

Op foto 1 staat: lunette de soleil homme

Oftewel: Heren zonnebril

1 like

Leuke bril! Jammer dat de zomer voorbij is :maple_leaf:

1 like

Leuk verzamel item naast de ook bekende Wenger Rolex zakmesjes, sleutelhanger, portemonnee etc…:slight_smile:

Ik vind hem zeeker geslaagd! Mooi model ook :slight_smile:

Dat denk ik niet :wink:je gaat toch er toch niet vanuit dat Rolex deze zelf maakt heh :yum:
In dat kader, kan iemand iets meer vertellen over de kwaliteit, montuur, maar ook de glazen, baush & Lomp of iets dergelijks? Je kan natuurlijk wel rolex op een bril zetten maar is het geen kruidvat kwaliteit? Ik bedoel, de merknaam (zoals bij veel artikelen) drijft de prijs op…we stampen rolex op een stukkie koeienhuid en bammm…een fucking dure sleutelhanger :wink: jajaa, kweet ut, ik overdrijf en weet heus wel hoe werkt…maar ik ben oprecht wel geintereerd in de kwaliteit van deze bril, niveau van Rayban bijvoorbeeld, Tom Ford?

Dat ze de bril niet zelf maken heb ik door. Wil niet zeggen dat ze een mooi model hebben gekozen :wink:

De kwaliteit is te vergelijken met de kwaliteit van Rayban. Rolex kan zich niet permitteren om slechte kwaliteit te leveren.

thnx, had al zo’n vermoeden, maakt het een leuk item om je rolex setje te completeren.

Verkopen en een wayfarer halen dus, en de overige centjes voor de volgende klok :blush:

Van de week heb ik bij de Omega boutique NYC op 5th avenue een zonnebril aageschaft. Een limited edition gemaakt voor de olympische spelen 2016. Hoe simpel kan het zijn… de oplage bestaat daarom uit 2016 stuks. De bril is gemaakt door www.marcolin.com en zit in exact het zelfde doosje als de Rolex bril hierboven. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat de Rolex hier ook gemaakt word. Marcolin maakt ruim 14.000.000 zonnebrillen per jaar! Als er interesse voor is zal ik foto’s plaatsen.

Persoonlijk denk ik dat Rolex de brillen niet laat vervaardigen in dezelfde fabriek als de concurrentie.
Alle details van het Rolex model zijn subliem. De Omega bril ziet er prima uit, maar vanaf de foto schat ik de kwaliteit van de Rolex iets hoger in.

Indien je iets meer info hebt over de bril, verneem ik dat graag. Op basis van aannames kunnen we natuurlijk geen uitspraken doen.

Submerken worden verkocht door Marchon > http://www.marchon.com/home.asp
Ok brillen. Maar kwalitatief niets bijzonders. Wel beter dan keten-kwaliteit. Om het een beetje in perspectief te plaatsen :slight_smile:

@Nikebeats kwaliteit van de Omega brillen zijn erg hoog. Ik heb ze stuk voor stuk bekeken. De prijzen die ik van Omega gezien heb liggen tussen de €400,- en de €1000+. Het viel mij op dat het doosje exact hetzelfde was (op de opdruk van de naam na :slight_smile: ) heb alleen kunnen vinden dat de brillen van Rolex net als Omega ook in Italie gemaakt worden.

1000+ :smiley:
Met écht goud hoop ik…

@Helden weet ik niet maar ik zou er niet op rekenen. Brillen bestaan voornamelijk om verschillende materialen en bewerkingen. Verder zal het vooral de naam zijn :wink: ik draag zelf de DSOTM en vond het leuk om de bril daarbij te kopen. Verder slaat het nergens op maar dat is wel meer meer dingen.

Hij staat tekoop!
500,-

:jack_o_lantern::jack_o_lantern::jack_o_lantern:

500 maar