Rolex zonnebril

Onlangs een fraaie zonnebril gekregen bij de aankoop van een Rolex. Iemand bekend met dit model?

12 likes

Geinig. Nu vraag ik me ineens af of ik bij mijn Submariner niet ook een duikbril had moeten krijgen…:slight_smile:

15 likes

Leuk!
Dit Rolex model heb ik nog niet eerder gezien.

Nice!

Gave ā€˜bijvangst’ :ok_hand:

Wauw best een knappe zonnebril.
Ze hebben bij Rolex blijkbaar van meer verstand dan enkel horloges…

Mooi dingšŸ‘ Verwacht dan wel saffierglasšŸ˜€

2 likes

Zag er ook al 1 op Rikketik! Volgens mij niet deze. Zijn vrij lastig te vinden. Ga je 'm dragen?

Nice! Maar wel een tikkie vrouwelijk… zou ā€˜ā€™ lekker bewaren als rekwisiet en mocht je je horloge verkopen, deze erbij voor een ultra compleet pakket :wink:

1 like

Bewaren in de kluis en vooral nooit dragen, dan een jaartje of dertig laten liggen en cashen maar…

1 like

Het is erg uniek dat je een Rolex zonnebril gegunt krijgt… je kan de brillen niet in de winkel kopen…

Iemand er belang bij?

Of je gooit hem op catawiki , een belachelijk hoog bod vangen , tsjakkaah

1 like

Noblesse oblige (toch?)…al een bod gedaan David? Mooi voor in de winkel met op het prijskaartje ā€œniet te koopā€?

Grt. Marco

Nah… dat kan ik niet. Alles is te koop :slight_smile:

Voor de juiste prijs wel ja… (ik ga ff verder met het bestuderen van de verschillende verstrooiingsfiguren, er zijn leukere dingen voor op de zondagmiddag helaas).

Grt. Marco

1 like

Vooropgesteld dat je van geen een merk iets ā€˜kado krijgt’ -ook niet van Rolex, is het een leuk rekwisiet waar je niks extra voor hoefde te betalen.
Vast ook wel collectable als ik de reacties hiervoor lees.

Ik ben m’n Wayfarers kwijt dus heb ook wel belang. :wink:

Ik heb ooit een Rolex doosje van de rommelmarkt, aanschaf 1.50 verkocht voor 225. Alles waar Rolex op staat is potentiƫel geld waard. Zelfs een reclame pen of dergelijk klein spul.

Beetje vrouwenmodel toch?

1 like