Beste mensen
Zijn er forumleden bekend met de volgende site http://www.watch-network.net/ . Ze bieden rolex horloges wel heel goedkoop aan ,betwijfel of het echte zijn.
groet Joes
Beste mensen
Zijn er forumleden bekend met de volgende site http://www.watch-network.net/ . Ze bieden rolex horloges wel heel goedkoop aan ,betwijfel of het echte zijn.
groet Joes
Heb je zelf al eens gekeken op google?
…1e link…
Ik bens er weliswaar niet mee bekend, maar het ziet er wel echt uit. Dat garaderen ze ook duidelijk, dus volgens mij zit dit wel goed.
Oh,oh, ik kan mijn bericht beter intrekken, bedankt jazz. Tsja, met Rolex weet je het zeker: als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook…
Het enige vergelijk dat ik kan maken is met de Milgauss GV en de foto op de site toont m.i. een echte. Wat je vervolgens opgestuurd krijgt is gezien de prijs zeer waarschijnlijk een fake.
Ja, je betaald bij S+C ongeveer 3x zoveel, maar dan weet je wat je krijgt, incl service! Ik zou doorsparen…
De foto’s welke ze gebruiken zijn van orginele horloges natuurlijk.
Echter krijg je na betaling geen horloge. Gezien de reacties trappen
hier nog wel wat mensen in. Zou het dan echt zo makkelijk zijn?
Men garandeert dat het echt is… Doei!
Zoals Jazz al zegt; ja, de foto’s zijn van originelen. Maar je betaalt en ontvangt dan geen horloge, dag geld…
Een Rolex kost nou eenmaal wat meer en als je dus veel minder denkt te kunnen betalen dan kan je wel eens zwaar het schip in gaan.
een beetje minder kan, maar veel minder dus niet. 
Ik denk dat je twijfels gegrond zijn. Rolex is 1 van de merken waar de restwaarde relatief hoog blijft.
Een wat lagere prijs is mogelijk, maar zo een underpriced klokje kom je zelden tegen. Hooguit bij verzamelobjecten waarvan de verkoper niet weet wat de waarde is. Voorbeeld is de onlangs op eBay geveilde Milsub. Die ging voor iets van 60 duizend weg, terwijl de eerst onwetende verkoper em misschien voor 5000 wel van de hand zou hebben gedaan.
Maar op deze schaal underpriced Rolex… laat ik het maar houden op errug verdacht.
haha, cool!
dit gelezen:
So, seems this is a huge scam operation. BUT, I emailed the place just to rattle their cage a bit. here are the responses. UNREAL!
Email 1 –
In the “client feedback” section, one of the supposed customer’s lists his phone number for his work. When I googled the phone number, I received many hits for fraudulent Rolex reports.
Might wanna get a new scam telephone number.
The response –
"Charles,
You are very observant, thanks! 
Best regards,
Jonathan Williams"
Email 2 –
Same email, but a second response.
“And, apparently, not such a fool as many others.”
I’m at a loss for words…
Ongelofelijk… haha!
Men garandeert dat het echt is… Doei!
Dat vertrouw ik dus ook nooit, Als je al moet garanderen op je site dat het echt is, is het nep!!