Kan ik voor rond de 2500 een mooie occasion vinden? en bij wie of ben ik te enthousiast? (mijn honger is nog niet gestild)
Ja hoor, een mooie complete Sub no date (14060M) moet lukken voor dat bedrag.
Hier rechts op de foto:
Kijk eens op het rolexforum . nl of r-l-x . de of op chrono24 . com
Er staan er momenteel genoeg te koop!
Gr. Roel
http://pageflip.dpsonline.it/book/view.asp?id=179
kwam ik net tegen en wil jullie dit natuurlijk niet onthouden.
bedankt voor het linkje ā¦ en succes met zoeken, de versie die je op de foto laat zien zal wel niet lukken maar een sub no date / explorerII wel.
saensgroen Schreef:
http://pageflip.dpsonline.it/book/view.asp?id=179
kwam ik net tegen en wil jullie dit natuurlijk
niet onthouden.
Vet he?! Met dat geluidje erbij als je de pagina omslaat; ātssssskkkā B)-
Op het Rolex forum staat trouwens ook een matte 16800 voor 2800,-, weliswaar zonder band en met SL wijzers. Maar de kast lijkt nog strak te zijn!
Gr. Roel
Nadat ik vanochtend mij bericht plaatste over de rolex, ben ik na een tip, op het rolex forum wezen snuffelen maar ik wist dat ik een sub wilde met zwarte bezel maar dat er nog zo veel verschillende modellen van zijnā¦ kan iemand in het kort mij uitleggen wat ongeveer de verschillen zijn. Het plaatje wat ik plaatste was meer omdat het een mooi plaatje wasā¦dus hou me niet aan dat model vastā¦en inderdaad zo rond de 3000 zijn er genoeg nieuwe te krijgen en vooral met groene bezel. Was dat geen speciale uitvoering? en prettig weekend verder. (Wil met stalen band overigens). Dennis (Of een stalen āBreitling le manā uitvoering, ook heel mooi ha ha ja ik heb een stevige smaak)
Met groene bezel is de Submariner LV. Is er sinds 2003, toen bestond de Submariner 50 jaar.
Succes met het zoeken
Ik bedoel eigenlijk met datum aanduiding!
Mijn beste,
Misschien iets boven het budget, zie het dan maar als referentie.
http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=712&Itemid=23
Orologio Signaturis Temporis.
En? Weet je het al?
Even nog wat inputā¦
Zoān 16610 (met datum) is gaaf maar sommigen kunnen niet aan het loepje wennen. Hier een foto van de Panama edition (75 stuks in staal, 75 stuks staalgoud), iets buiten budget :
(picture: juwelierBurger; Panama edition)
Wat ook cool is, is een No Date met 4 lijnen, beperkte oplage en volgens kenners wordt dit een interessante voor verzamelaars:
En als je niet van het datumloepje gedient bent is er nog altijd de Dweller, lukt alleen niet binnen je gestelde budget. Prijzen vanaf 3200,- / 3300,-:
Hier een Sub en een Dweller naast elkaar om te vergelijken op dikte:
En dan de vintage markt, die op dit moment fors gezakt is waardoor het interessant kan zijn om nu in te stappen:
5513 (geen datum) met maxi dial:
Of een 1680 (op de foto een rooie maar een witte koop je tegenwoordig voor 4250,- :
Groet, Roel :~
wat een monster die limited edition, al zou die 100 euro kosten zou ik hem nog niet willen.
johan195 Schreef:
wat een monster die limited edition, al zou die
100 euro kosten zou ik hem nog niet willen.
Bedankt voor je constructieve bijdrage. :z:z:z
Even voor jouā¦ ik had geen andere eigen foto van een loep vandaar de foto van de āPanamaā.
Gr. Roel
Edit: Of heb je het over de LV??? Want dat groen is weliswaar even slikken maar de maixi wijzerplaat is irl heftig!
Kijk eens op het forum van TZ-UK. Daar staat regelmatig wat te koop, ook vintage (gaat mijn belangstelling naar uit).
Menno
johan195 Schreef:
wat een monster die limited edition, al zou die
100 euro kosten zou ik hem nog niet willen.
Mocht je dit tegenkomen, stuur me dan ff een PBtje:D
Mooi overzicht Roel.
Mocht de Subās te duur zijn dan kan hij nog altijd uitwijken naar een Tudor Sub.
Mijn Hemel wat had ik een mooie horloges
JMN Schreef:
Mooi overzicht Roel.
Mocht de Subās te duur zijn dan kan hij nog altijd
uitwijken naar een Tudor Sub.
Precies!
Destro16600 van het R-forum is een liefhebber van Tudor submariners, via hem hem ik er veel over geleerd. Met name de 76100 en de 79090 vind ik heftig!
Hier de winnaar van de eerste Limbo watch bokaal:
Bij vintage Tudor moet je overigens wel opletten, er is heel veel fake en samengesteld op de markt. Zonder kennis is het geblindeerd een drukke kruising over rennen
Gr. Roel
Bedankt voor dit prachtige overzicht Roel (tu)
-edit- Onder verkeerde reactie geplaatst, maar je begrijpt wat ik bedoel, denkik
bedankt voor de fotoās en uitleg, vooral het verschil sub / dwellerā¦was me nl nog nooit zo duidelijk opgevallen.
Heb zelf ook een 76100.