Rollie 88 (Leon van Dream Watch)

Gisteren een Air King 116900 geruild voor mijn Datejust 16014 (met cash up natuurlijk) bij Leon (@Rollie88) met zijn bedrijf Dream Watch. Leon is recht door zee en daarmee heel duidelijk in de communicatie. Hij toont zelf ook initiatief, hij heeft voor mij bijvoorbeeld Schaap en Citroen gebeld of ze de banden konden inkorten etc. Daarnaast stelde hij voor om vanuit Zoetermeer helemaal in Maastricht zaken te doen omdat dat mijn thuisbasis was en ik dan geen tijd / benzinegeld verloor. De halve week die we contact hebben gehad zijn er duidelijke afspraken gekomen en is het contact zeer vriendelijk en proactief verlopen. Bij de verkoop gisteren hebben we rustig een kopje koffie gedronken en verzeilden we al snel in een gesprek over horloges, overhaasten zat er voor hem niet bij! Het horloge was precies zoals omschreven en ik kon gewoon betalen met Tikkie, geen gedoe met pakken cash geld. Kortom: helemaal tevreden met de aankoop, top geregeld en een kerel met een passie voor het merk Rolex.

1 like