Rommelen met Monsters

Regenachtig, dus tijd om wat te rommelen.

Eerst mijn pas verworven beater aan de pols gedaan. Met dank aan LeenV.

Op naar de rommelhoek.:slight_smile:

Eerst maar een mod op een blauwe Camo.

Dan op het originele staal.

En ook maar eens op een Lumpy.

Eigenlijk weet ik het niet. Imand een voorkeur?
Of toch maar alles bij het oude laten.

Nou ja, toch weer even leuk gerommeld.

Gr,
Lone Ryder.

Ik vind Monsters erg lelijk, maar dat beadblasted model vind ik echt supervet.

Deze dus:)

Juist. Errggg vet. (tu)

Ik vind je gemodde witte monster op blauwe camo erggg geslaagd. Maar vind je zwart/oranje beadblasted ook lekker grof en hard er uit zien!
Edit: ik ben dan ook een monster freak

Mee eens, dat is erg mooi geworden. Wist niet dat beadblasting zo’n donkere ‘effect’ geeft.

Het komt denk ik door de combinatie van het beadblasten en door de band van het horloge. Die komt van een SKZ245 af, ofnie? :wink:

Als ik dat beadblasted model zie, komt zo’n Monster erg in de verleiding… Je moet er ten slotte eentje hebben, dat is een must. Als het er één zou worden, dan zou het deze zijn… Maar voor zo’n mod zullen de kosten vast erg snel omhoog gaan. Ik weet niet wat Robbie ervoor zal rekenen, maar het zal vast niet rond de €200,- zijn…

Ik zou de witte op de originele monsterband zetten, en de oranje op de lumpy :wink:
Vind ze trouwens stuk voor stuk erg stoer.

Wat mij tegenstaat aan de monsters zijn de grove indexen en dat in mijn ogen lelijke korte urenwijzertje…daarom vind ik die mod met witte wijzerplaat en lumpy zo geweldig(tu)

Dat korte uurwijzertje speelde mij parten in het duister van de nanacht…Daarom gaat Robbie voor mij een andere wijzerset plaatsen en tevens de lumpy en het OM blasten. Komende Rikketik kan ik hem afhalen. Ik heb nu al voorpret…

HIj is al af Willem :slight_smile:

Toch maar toesturen ?

Hoi Rob,
Nee hoor…Na al die TNT-narigheid liever wat langer voorpret houden!
Tot ziens!
Willem

Die beadblasted ziet er stoer uit zeg! En dat in combi met die stoere band (tu)