Zondag in Duitsland dit zakhorloge gekocht op een rommelmarkt in Duitsland.
Wie zou mij hier meer over kunnen vertellen?
Volgens mijn is het een zakhorloge met Scwanenhalschreglage.
Veel plezier met deze prachtige aanwinst.
Oei,oei !!!
Zo te zien heb je een echte te pakken, beneden de €1000 zijn ze volgens mij niet te vinden.
Hier is een mooie Website Over deze horloges.
Veel plezier met je nieuwe zakhorloge !!
Goede vangst dus jammer genoeg loopt die niet dus wel een werk horloge.
Jammer dat het klokje niet loopt, maar misschien heb je geluk en scheelt er weinig aan.
Dit zijn hele speciale uurwerken, de onderdelen werden per uurwerk passend gemaakt, dat betekend dat een onderdeel van het ene uurwerk niet zomaar te gebruiken is in het andere.
Het anker is van Goud en de ankerstenen zijn niet te zien.
Het zijn dure horloges, de reparaties waarschijnlijk ook, maar je hebt wel iets speciaals.
Dat word dan zoeken naar een geschikte horlogemaker
Wordt zoiets op een rommelmarkt aangeboden ::o
Duitse trodelmarkt daar kun je vaak wat goeds vinden. In Duitsland zit veel meer hoogwaardige spullen dan in Nederland hebbik het idee.
Met een eigen significante horloge industrie mag dat ook wel, je moet alleen wel snel uitvinden wat DDR rommel is en wat niet.
Duitse rommelmarkten zijn leuk, en veel belangrijker gratis entree… ik hoop dat dat zo blijft.
Ik denk niet dat er in Duitsland veel meel hoogwaardige spullen zijn dan in Nederland, relatief gesproken dan, maar dat de Nederlander meer handelaar dan de Duitser is en dan ook beter op de hoogte van prijzen of er meer tijd in steekt om de prijzen te vinden.
Alles wat hier op MP komt en echt interessant is is binnen uren weg. In Belgie en Duitsland duurt dat toch wel wat langer.
Ebay Duitsland wel eens gezien??? Valt mp bij in het niets.
(Jongens niet om het een of ander, maar het is wel handig als jullie de beste plekken om te zoeken naar horloges niet met iedereen deelt)
Kortom, als je leuke klokken zoekt moet je echt op Marktplaats zijn, en verder echt nergens.
:+
een Assmann?.. Kanonne!.. kijk voor de grap eens op Youtube, het kanaal van Stephen Pahlow… die heeft ook eens een Assmann op de werkbank gehad… Julius Assmann was “geen kleine jongen”
Gefeliciteerd met deze aanwinst!