Rommelmarkt grabbelton 14/15 juni

Dit weekend weer op pad geweest: Arnhem, Oosterbeek, Gemert, Eindhoven en nog twee plaatsen maar die ben ik even kwijt. Ik heb voor mijn gevoel best wel vaak leuke horloges kunnen kopen, dit weekend was het allemaal een beetje mager, maar goed.

Ik vind het gewoon leuk om horloges, ongeacht waarde, weer een beetje netjes te maken en ik ben nu ook wat meer op zoek naar project horloges om mee te oefenen voor uurwerkonderhoud. Anyway, genoeg gepraat, plaatjes…

Merkloos ding, gekocht voor het nieuwe bandje, 1 euro:

Junghans Quartz, 1 euro:

Prisma, dameshorloge, 50 cent:

Cazal, 1 euro vijftig:

Pierre Laro (wie kent het niet), 1 euro vijftig:

Marti, super smerig, 2 euro:

Certina Quartz (ETA-ESA 555.112), 1 euro vijftig

Die Certina is nog echt heel netjes dus daar zoek ik even een batterijtje voor zodat hij in de verkoop kan. Van de rest moet ik nog even bepalen wat ik ermee wil, de Cazal loopt als enige van de mechanische iig niet dus dat wordt een projecthorloge.

Zijn er andere mensen die wel leuke dingen hebben kunnen vinden dit weekend?

2 likes

Hele leuke horloges, en die prijzen maken het nog leuker! Altijd als ik jouw topics doorlees krijg ik zin om ook rommelmarkten te gaan bezoeken :stuck_out_tongue:
Vooral de Certina en de Pierre Laro vind ik erg leuk. Erg leuke horloges!

Misschien moet ik gewoon maar eens rommelmarkten gaan bezoeken (:smiley:

PS. Je hebt een PB :wink:

Gewoon doen, als je de echt leuke horloges maar voor mij laat liggen… :wink:

Ik weet wel wat over het merk Pierre Laro, het staat namelijk voor: Pierre staat voor Pieter en Laro staat voor Langendam Rotterdam. Mijn vader heet Pieter Langendam, beter bekend als Bob Langendam. Hij heeft circa 40 jaar een juweliers zaak gehad in Rotterdam Blijdorp, deze zaak bestaat nog steeds alleen is deze niet meer van mijn vader, die geniet al een ruime tijd van zijn pensioen. Hij heeft het merk Pierre Laro opgezet.

Heb je de de Pierre Laro nog, ik ben eventueel wel geïnteresseerd 🥰

4 likes

Ik denk het wel maar ik moet dan even door de voorraad heen…

Hoi,ik las dat jij de zoon was van de man die pierre laro naar Nederland had gehaald,ik heb een zak horloge van dat merk,met een trein en Turkse vlag erop,weet je daar misschien wat van. Gr Patrick