Rommelmarkt sprookje en dus nieuwe aanwinst

Met recht een sprookjesvondst Henrik! Erg mooi. Zowel de staat, compleetheid als de prijs!

Niels

In dit Flume boek staan de verschillende kalibers van Minerva.
De meeste stopwatchen hebben een doormeter van 19 ‘’’ (lijnen).
Spijtig genoeg staan er geen afbeeldingen van in. Heb er wel van de oudere kalibers maar ik denk dat deze kaliber 53 moet zijn aflijdend van referentie 5302.
Hierbij de afbeelding van de lijst van kalibers van Minerva, onderaan zie je de lijst van de stopwatchen en hun functies. Dus de 53 heeft bij eerste druk op kroon , nulstelling en starten, tweede druk stoppen.
Kaliber 51 heeft dan weer een omrekening in 100 seconden.

Om even op het sprookje door te gaan de aanwinst van henrik had ik nog nooit eerder gezien. Nou komt mijn schoonvader met een verrassing thuis! En je raad het al een klem bord met niet twee maar drie minerva stopwatches er op. Daarbij wist die te vertellen dat er nog vijf van liggen compleet nieuw in doos en met drie stopwatches, Vervolg komt nog.

Mvg Dennis.

foutje

Oh ja en ik zal even kijken of ik van allemaal even een foto kan maken.

Mvg Dennis.

Hé kijk eens aan nog 5! Liggen die in Rotterdam op de markt, of inmiddels al bij jouw thuis. Ik ben benieuwd (en geïnteresseerd).

interesse heb ik inmiddels ook wel :D:D:D

Nee er ligt er nu 1 bij mij thuis en de andere vijf zijn onderweg.

Mvg Dennis.

Ook van de markt in Rotterdam??? Foto’s!!! En ik heb ook interesse in een versie met 3 stopwatches :slight_smile:

Nee niet van de markt in Rotterdam maar via een firma die jaren met die klem borden gewerkt heeft.

Mvg Dennis.