Rommelmarkt, Tissot Seastar, doen of niet doen?

Beste HF-leden,

Ik kom zojuist deze Tissot tegen voor €60,-
Kopen of laten liggen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groeten, Gerard

1 like

Is niet teveel!
Nieuw glaasje erop en klaar (als 'ie goed loopt)
En pingelen naar 50,- :sweat_smile:

2 likes

Indien origineel gesigneerd kroontje, tientje afdingen en je hebt een superklokje voor dat geld. Eerder een 150 euro waard.

2 likes

Gelumede wijzers maar geen dots. Redial dus, of AM wijzers uiteraard. Bespeur ik vochtschade in de hoeken van de wijzerplaat? Tussen 10 en 11.

1 like

Dit lijkt me zeker geen redial hoor. Wel een plekje naast het Tissot logo en zoals je zegt aan de randen. Dus qua conditie matig maar wel origineel.

1 like

Ff de foto gedownload en ingezoomd. My bad! Ze zitten er gewoon.

1 like

Hmm inderdaad niet in detail gekeken de eerste keer, plaatje heeft wel wat schade…

1 like

En heeft hoogstwaarschijnlijk service nodig. En als je dit zelf niet kunt, gaat dit natuurlijk ook nog wat kosten.

1 like

Zou je kunnen uitvinden welk kaliber het is? Sommige Tissot kalibers zijn vaak erg versleten, zoals de 2481, die ik vaak ook zo aantref.

1 like

Ik heb sowieso nog geen pinautomaat ontdekt, ik heb 'm (nog) niet gekocht.
Maar erg bedankt voor de reacties so far!

1 like

Ik zeg mooi laten liggen.

2 likes

Zoals hierboven al aangegeven, staat van de wijzerplaat niet geweldig, maar hij lijkt mij origineel en de prijs niet heel verkeerd voor de staat.
Het is een handwinder, zit denk ik een 782 kaliber in.

2 likes

Als hij nog loopt is het toch een leuk horloge voor een paar tientjes?

1 like

Origineel doosje erbij?? Niet twijfelen zeker. 50€ bieden en meenemen.

1 like

Nou een simpele Tissot ga je echt geen €150 voor krijgen, ik niet tenminste. Verder een net klokje voor €50.

1 like

Uiteindelijk heb ik het horloge niet meegenomen. Toen ik eindelijk gepind had, ging ik terug. Het horloge bleek voor €60 aan een ander verkocht.

Balen! Vast een hf-er die dit draadje heeft gevolgd😉?!

3 likes

Zou zomaar kunnen. Goed in de gaten houden hier!

Vandaag wel dit horloge voor een paar euro meegenomen:

4 likes

lijkt me handig om ,voordat je naar een rommelmarkt gaat,te pinnen.
Voor het zelfde geld vind je echt iets ( https://www.hodinkee.com/articles/gilt-dial-rolex-submariner-reference-5512-ten-dollars-found) waar je direct actie op moet ondernemen en dan heb je geen cash bij je.

3 likes

Dát is inderdaad wat ik vooral ga onthouden na vandaag. Je hebt helemaal gelijk!

Leuk artikel trouwens!

1 like