Mooie vondst!
Dit is mijn aanwinst van afgelopen weekend: 500 batterijen & pushpins, en vorige keer ook al een gelukje: Casio Geo Trail. Al met al best tevreden
Morgen ga ik ook weer naar een grote markt, maar dan in een dorp waar best veel mensen met een wat dikkere portemonnaie wonen. Hopelijk vind ik daar enkele vintage pareltjes…
Weer niet voor niets geweest zo te zien
Dat zilveren horloge had ik ook meegenomen maar voor de rest laat ik tegenwoordig de dameshorloges maar liggen…
ik kocht zaterdag nog een Junghans Zakhorloge, zal binnenkort een foto plaatsen.
Nog meer struiners op pad geweest?
Ik weet niet in welke topic dit klokje thuis hoort wel op rommelmarkt gekocht een JUNGHANS carriage alarm clock was in erbarmelijke toestand, niet werkend gekocht voor een appel en een ei vond het gewoon mooi. Thuisgekomen even gegoogeld blijkt het een zeldzaam exemplaar te zijn met de twee bellen boven erop, gedateerd rond 1900, proper gemaakt vanbinnen en de buitenkant dus tikt er nu iets anders in de kamer werkt perfect
Hoi mr.chielos, moet eerlijk bekennen dat ik geen idee had hoe een Oris 65 er uit zag maar na even Google te raadplegen heeft hij er zeker wat van weg maar heb geen idee wie er eerder was…
Had er ook liever Oris op zien staan