Rommelmarktvondsten


Dit horloge op een rommelmarkt dan toch maar gekocht alhoewel ik niet echt een quartz liefhebber ben maar meer de Vintage mechanische .
Horloge was zeer vuil en dan toch in een mooie staat wonderendswaardig geen krassen en de band is zelfs niet beschadigd . In zeer goede staat v werking .

Zou dit jaren 70 zijn en kwamen die veel voor .Mag ik deze vraag stellen aan de Seiko liefhebbers ?
Bedankt v eventuele antwoorden.

11 likes

//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net+//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net

Ik denk ergens eerste helft 80’s. Wat is het serienummer op de achterkant?

1 like

ik zie 310055

zal dan januari 1983 zijn denk ik :grin:

Een ge wel dig verhaal. Dit stimuleert ons allen om steeds maar weer als ouwe sjaggeraars kringloop winkels te bezoeken en de zoektocht naar de graal te continueren…

1 like

Klopt niks te vinden, alles is er uit gevist zo lijkt het, en vind je een seiko is het een seiko 5 voor dubbelen van de normale prijs :grin:

Ik vind het vooral bijzonder dat een kringloop hier in de buurt de grootste claimt te zijn, maar eigenlijk alleen alle dingen heeft die je verwacht (kleding, meubels doe half uit elkaar lijken te vallen, afgetrapte oude electronica), maar dat je bij twee andere wel wat meer leuks ziet (electronica met een beetje waarde, af en toe wat mooie meubels en sporadisch een horloge). Maar er is er 1 die heeft duidelijk een commerciële hoek (+ dito webshop) waar al het leuks ligt en Premium betaald moet worden.

Ik geloof die [edit, stond wat verkeerd. lang leve autocorrect op android] toko’s niet zo heel erg. Volgens mij wordt er heel wat leuk spul, wat gratis en vrijwillig gedoneerd wordt voor mensen met minder breed budget, eruit gevist inderdaad. Maar ja, er is vast ook niets te controleren…

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Klopt, staan zelf met de mooie spullen op antiekmarkt waarschijnlijk, of hebben hun opkopers klaarstaan en voor goede doel gaat alleen de meuk.

Ik ben benieuwd welk woord autocorrect niet herkende. :joy: Bobo’s? :thinking:

Bedankt! Het blijft geluk hebben. 9/10 vind je niets maar heel soms zit er iets geinigs tussen. Ik draag hem regelmatig :+1:

Misschien kom ik zondag op Rikketik een leuk bandje tegen.

16 likes

autocorrect… sorry :frowning:

toko’s :slight_smile:

2 likes

@mdevalk

:wink:

Gevonden op de rommelmarkt, iemand enig idee of het wat waaad is😂 verkeren wel in beroerde staat, lopen wel


9 likes

Ik hou van beide merken, maar dit had ik 100 procent laten liggen. Had ze zelfs niet eens meegenomen als ze mij geld hadden aangeboden.

Dat heb ik ook zeker niet gedaan beste man vroeg er 50 per stuk voor :joy:

2 likes

Dat is wel veel. Voor dat geld koop je wel een Seiko 5 in prima staat

1 like

Wow, wellicht zijn de uurwerken vervangen voor echt 14k gouden uurwerken? :rofl:

1 like