Rommelmarkt vondsten

Hier mijn laatste aanwinsten na een paar rommelmarkten en kringloopwinkels. Het lijkt steeds moeilijker te worden iets aardigs op de kop te tikken, wellicht mede door dit forum :grin: en uiteraard dit soort posts.

Look what the cat dragged in;

edox dames opwinder
rodania square qartz
Junghans art deco opwinder
timex jaren 70 blauw
gigandet automaat
ancre rode wijzerplaat
??? waterproof links onder de seiko
gabriel Swiss 1180 waterproof ??? dames opwinder
seiko a359-5010 lcd chrono

1 like

Je slaat de spijker op z’n kop, de spoeling wordt steeds dunner, door deze meldingen.
Volgende week ga ik is in Duitsland rondneuzen op een paar markten,misschien vind ik daar nog wel een topper.
Je weet maar nooit, en het blijft een leuk tijdverdrijf.

@rien66

Psssst…nix verklappen dan zijn we ze voor… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi hoor, vooral die damesopwinder (maar ik betwijfel of je dame daarvan opgewonden raakt… :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Leuk lotje, vooral de (ik gok Rodania). Wel eens waar quartz, maar mooie styling.

:innocent: Voor mijn dame ben ik dat uiteraard…

tenzij ik te veel drink;

en al het goede in 3-en;

en de kater achteraf;

Deze komen uit mijn privealbum waar wij Gijs mee hebben genomen om muziek te maken in Duitsland

1 like

Op het Duitse Uhrforum loopt ook al een topic over rommelmarkt vondsten. Daar is het ook een ware sport aan het worden, met steeds meer deelnemers.
Ik zie daar geregeld prijzen voorbij komen van 50 euro en meer voor rommelmarkt horloges, wat ik dan weer forse bedragen vind

Hoi, ik ben op zoek naar een Seiko A359 als een donor voor mijn oud horloge. Heeft u toevallig een werkende uurwerk dat ik kan overnemen tegen een vergoeding? Alvast dank! Ik hoor het graag van u.
Groet,
Martin