Rommelmarkt vonsten Fuengirola Spanje

Vanmorgen heerlijk de rommelmarkt in Fuengirola bezocht en heb hier tussen de meuk toch een mooi trio kunnen scooren :grin: Dogma / Cyma / Abaz.

19 likes

Toe maar! Wat heb je betaald als ik vragen mag?

Mooie Dogma. Goed merk van destijds.

Ik durf het bijna niet te zeggen, 110 euro voor de 3. (Heeft me overigens wel de nodige volharding gekost, maar dan heb je wel wat. :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Ticket naar Malaga boeken doet…:airplane::beach_umbrella:

1 like

Zowel de Dogma als de Cyma doen mij redialerig aan maar desalniettemin leuke horloges. Heb je de het uurwerk van de Cyma al bekeken of die gemerkt is?

Ja die heb ik gezien is gemerkt, geld ook voor de andere twee klokjes. Overigens zegt mij de uitdrukking redialerig niks. Mogelijk wat uitleg hierover.

Ik vermoed, en ik zeg en nogmaals bij vermoed, dat het opgemaakte wijzerplaten zijn. Niet meer origineel maar door iemand opnieuw voorzien van lak. Het ontbreken van second indices is vreemd en lettertype Cyma klopt niet met wat ik van Cyma ken. Maar goed, ik ben maar ik dus het is geen vaststaand feit.

test This text will be blurred

1 like

:rofl::sunglasses::heart_eyes::grinning:

:joy::joy::joy:

Bij de Dogma zijn ze met zwarte verf aan de gang geweest. Cyma inderdaad redial, kijk maar naar die rare scheve streepjes bij de seconde wijzer. Niet erg hoor, als het rommelmarkt prijzen waren :smile:
De Abaz (?) lijkt helemaal origineel te zijn

Wijzer plaat van de Cyma nu even goed onder de loep bekeken, die ik helaas vanmorgen vergeten was. Heb ook het idee dat het niet helemaal ok is. Overigens het uurwerk wel dat is volledig origineel zoals ik het kan zien. Shit happens :smirk: al met al leuke klokjes om te dragen.

prachtvondst