Rommelmarktvondst 08-02 Didam

Leuk weer hoor, wat gaan we dit jaar weer allemaal vinden. Leuk begin in ieder geval!

Dit topic is een jaar oudā€¦

Haha, dat krijg je als even niet oplet! Wat doet Gio dan ook in dit oude topic :smiley:

1 like

Mooie vondst, gefeliciteerd !

Dan toch even, gewoon omdat dit ook wel eens aardig is om te weten, het verloop van zoā€™n vondst.

De Tissot Stylist heb ik hier geruild voor een modern Palerma horloge met gangreserve en zichtbodem. Die heb ik aan een kennis verkocht wiens horloge ermee ophield en behoefte had aan iets mechanisch met lekker grote wijzers, de opbrengst was gelijk aan de aanschafprijs voor beide horloges.

De Seastar Visodate ligt nog in de projectenbak nadat bleek dat de wijzerplaat pootjes waren afgebroken, hier moet ik binnenkort maar eens mee aan de slag.

Ergo, ik ben er nog niet veel wijzer van geworden maar ik heb wel iemand blij gemaakt met een nieuw horloge voor een vriendelijke prijs.

1 like

Hahaha @NielsV ik had bewust op topic gezocht en gereageerd. Vintage ben ik niet helemaal mee thuis en het verhaal is nog niet compleet om een topic te maken. Dat komt dus nog :wink: Erg moeilijk om informatie over dit horloge te vinden, maar gelukkig vond ik jullie hier :blush:

Dank je wel @HorloG ā€¦ het horloge komt morgen binnen en gaat naar een bekende hier op HF voor een 1e check. Keep you posted :sunny:

1 like