Mijn dochter had vrijkaarten voor Aquatopia (een soort indoor dierentuin) in Antwerpen, voor mij dus een kans om er een rommelmarkt bij te zoeken. In dit geval de “Rommelant” in de Antwerp Expo, aangeprezen als de grootste rommelmarkt van Vlaanderen. Nou ik ben er geweest en de grootste is het zeker niet… maar ach je moet iets om mensen te lokken.
Ik zie nu dat mijn foto’s dit keer erg slecht zijn gelukt, daar zal ik de volgende keer wat beter op letten.
Venus 72 SL dameshorloge 7 euro
Venus 75 (of direct daarvan afgeleid) uurwerk
Rodana dameshorloge 7 euro
Bizar dik en rond glas
Pre-incabloc ongemerkt uurwerk
Dauphin herenhorloge (two-tone wijzerplaat) 7 euro
Met een Otero 44 uurwerk
Helbros herenhorloge 15 euro
Ik kreeg de kast niet open met een caseknife maar daar heb ik nu een tooltje voor: Timoknack actie!
Er zit een Ronda 1135 uurwerk in, als ik Ranfft goed moet geloven dan gaat het datum instellen door bij het tijd instellen de andere kant op te draaien, ik dacht zelf dat er een veertje ontbrak
Venus herenhorloge 2,50 euro met hele bijzondere wijzers (foto helaas wat overbelicht)
Nog onbekend uurwerk maar waarschijnlijk ook Venus
Geen echte klappers maar wel weer wat leuke projectjes. De komende tijd ga ik me toeleggen op het servicen van horloges om er wat meer routine in te krijgen. Bedankt voor het lezen!