Het is weer zondag dus rommelmarktdag, ik heb vandaag zes rommelmarkten gezien en het was nogal een pover resultaat maar ach, dat hoort er ook bij.
Allereerst drie horloges voor het bandje (als je goed kijkt kun je vaak mooie ongedragen banden vinden voor minder dan een euro).
Als je er voorbij loopt zou je even kunnen denken dat het een Panerai is, maar dan moet je wel verdomd hard lopen en slechtziend zijn Anyway, ik wou graag een oranje band voor om mijn Monestra om subtiel het Nederlands elftal te supportenā¦
Helaas had ik niet opgelet en daarmee niet gezien dat er een stukje stiksel ontbreekt en de band wat is ingedeukt bij de lug rechtsonder maar hij hoeft het gelukkig ook niet langer dan het WK te doen.
Als jij toevallig een Citroƫn C3 hebt of iemand kent die er een heeft en je helemaal blij kunt worden van dit horloge of hem cadeau wilt doen, stuur me een PB. Voor de kosten van verzenden is hij van jou. Ik ging voor de fraaie 20mm stoffen band.
Je hebt soms van die momenten dat je een horloge tegenkomt en denkt, grappig maar niet om te hebben. Het volgende klokje ben ik al een paar keer tegen gekomen en elke keer had ik zoiets van āleuk, maar laat maarā. Vandaag kon ik het niet meer tegenhouden. Ik ben nu de trotse eigenaar van een Mickey Mouse horloge, maar wel eentje met de armpjes als wijzers. Voor een euro kun je zoiets gewoon niet laten liggen.
Even om onduidelijkheid te voorkomen, ja ik heb in dit topic geschreven dat hij verkrijgbaar was voor de verzendkosten, op dat moment schaarde ik dit horloge in de categorie waardeloos.
Enkele dagen na mijn oorspronkelijke bericht vroeg je mij wat ik voor dit horloge wilde hebben, ik heb toen nog eens goed gekeken naar wat een dergelijk horloge normaal moet kosten. Ik heb daarop mijn oorspronkelijke beoordeling bijgesteld. Ik heb je in een persoonlijk bericht een URL gestuurd van een site waar eenzelfde horloge te koop stond, ik heb toen het aanbod gedaan om hem je te verkopen voor iets minder dan de helft van die prijs.
Ik denk dat de afgesproken prijs, reƫel en vriendelijk is. Ik hoop dat je dat met me eens bent.
Even om onduidelijkheid te voorkomen, ja ik heb in
dit topic geschreven dat hij verkrijgbaar was voor
de verzendkosten, op dat moment schaarde ik dit
horloge in de categorie waardeloos.
Enkele dagen na mijn oorspronkelijke bericht
vroeg je mij wat ik voor dit horloge wilde hebben,
ik heb toen nog eens goed gekeken naar wat een
dergelijk horloge normaal moet kosten. Ik heb
daarop mijn oorspronkelijke beoordeling
bijgesteld. Ik heb je in een persoonlijk bericht
een URL gestuurd van een site waar eenzelfde
horloge te koop stond, ik heb toen het aanbod