Rommelmarktvondst 27-7

Vandaag een paar rommelmarkten afgegaan, geen echte klappers maar ach je pakt wat je pakken kan. Dit keer wel wat aparte dingen en een mini metamorfose.

Helicon, dames met Lorsa 8FA, één euro

Tissot Seastar, dames op basis van serienummer uit 1964, twee euro

Uurwerkje is een Tissot 709, het anker heeft een eigen schok bescherming. De verkoopster beweerde trouwens dat ze er net een nieuw batterijtje in had gedaan, verder geen commentaar…

Een hele aparte, een Saytoko, ik vond het wel zo’n grappig ding, kast zit onwijs vast (pop-off), zeven euro vijftig

En voor een vintage horloge de breedste band die ik ooit heb gezien, een whopping 26mm!

En toen vond ik dit

Leuk Geert maar het is al Pasen geweest…

Een Mortima hanger horloge, ik heb al best veel hanger horloges gezien maar nog nooit zoiets, en wie kan hem laten liggen voor één euro

Nu had ik ook nog een andere quest dit weekend en dat was banden vinden, dat is niet echt gelukt, ik vond er maar eentje waar ik echt iets mee kon

Een of ander reclame horloge met een nette leren blauwe band, 50 cent

Ik had van een tijdje geleden nog een Dugena Festa op een Fixoflex

Bandenswap!

Om de pols (sorry voor de slechte kwaliteit, volgende keer beter opletten)

Dat ziet er opeens best wel ok uit. Nu hopen dat ik volgende week wat banden kan vinden in van die fijne maten zoals 17 en 19mm…

Manomanomanoman, waar haal je het weer vandaan? :slight_smile:

Hendrik

Nou ja uit Didam en Apeldoorn dus… :wink:

Die jumphour is wel leuk. Net bandje voor 50 cent.

Het aparte was dat die man hem voor zo weinig verkocht omdat hij niet zou werken, ik heb hem thuis opgewonden en hij loopt dus gewoon prima… :slight_smile:

Mijn beste,

Goed hoor!!
Weer een aantal leuke klokjes erbij!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Grappige aanwinsten, die Mortima is leuk, het is een pendant horloge, ziet er ook nog best goed uit voor één hele euro!
Die Dugena ziet er ineens heel veel beter uit op leer; toegegeven, ik ben bevooroordeeld, al mijn horloges hebben enkel leren bandjes, die metalen fixo flexo stretcho epileerbanden daar heb ik het niet zo erg op… :smiley: