Ik ben dit weekend weer op strooptocht geweest langs een aantal rommelmarkten, ik merk dat de vondsten een beetje opdrogen dus ik denk dat ik maar een periode wat rustiger aan ga doen (uitslapen heeft ook zo z’n charme ;)).
Niks getreurd, ik heb er nog een aantal weten te vinden.
Een dames Remova, niet echt bijzonder maar dan heb ik een heren en damesmodel als duo met de andere Remova die ik laatst geserviced heb. (10 euro)
Met ETA 2510 uurwerkje, persoonlijk zie ik altijd graag ronde uurwerkjes, die passen ook een stuk beter in de kasten en zien er gewoon mooier uit
Lareine dames, bijvangst (10 euro)
Slava, export model, (12,50 euro) met een bijzonder uurwerkje…
…een Slava 2428 met dubbele veerton, gewoon omdat het kan!
Dan een Cyma dresswatch (12,50 euro)
Met een Cyma 37 uurwerkje met Geneva stripes
De laatste kocht ik van iemand op de rommelmarkt maar pas de dag erna (stond eerder op Marktplaats.nl maar de koper kwam nooit opdagen).
Is dat een kroontje?
Case by Rolex, dat kan maar één merk zijn…
Een Tudor Oyster Princess ref. 7580 (100 euro), glas moet ik natuurlijk nog even krasvrij maken.
De Tudor heb ik initieel gekocht als een handelsobject al zaten mijn dochters er meteen bovenop. Het is natuurlijk geen herenhorloge en daarmee een stuk minder gewild maar ik verwacht hier nog wel wat op te kunnen verdienen. En als de interesse tegenvalt dan hou ik hem misschien wel voor de meiden, het is toch wel een leuk klokje.
Even een vraagje, zal ik haar op de doublé fix-o-flex laten staan of toch op een leren bandje zetten?