Rommelmarktvondst Amsterdam 8-3-2014

Ik ga het iets rustiger aan doen(van 0 naar 20+ horloges in 4 maanden) maar dit weekend toch nog een rommelmarkt bezocht in Amsterdam.


Stowa dameshorloge, bandje was met een metaaldraadje aan elkaar gemaakt, dat is ondertussen al gefixed


Renis, verder weinig info


Avia Marino, groene aanslag op de wijzerplaat, ik heb de caseback nog niet los kunnen krijgen om te zien of het te verwijderen is

Na een verjaardag heb ik van iemand nog een leuk Pontiac dameshorloge gekregen:

Ik ga vanaf nu tijd besteden in het opknappen van een aantal horloges. Ik ben de laatste dagen bezig geweest om wat te oefenen met mijn “kermis” horloges met wisselend resultaat. Maar ik ben hoopvol dat het nog wat met me gaat worden… :wink:

Ze zijn grooooot ! :+

Marz Schreef:

Ze zijn grooooot ! :+

en wazig… :wink:

Voor het uploaden eerst resizen naar 640x480 of desnoods 800x600 scheelt een heeeeeleboel!

Ik dacht ook even of ik de 2e foto
moest melden als aanstootgevend >X
maar het blijkt een “Renis” horloge te zijn

Mijn excuses voor de reuze foto’s, deze week een andere telefoon in gebruik genomen en blijkbaar staat de basis resolutie een paar stapjes te hoog. Ik kon helaas niet het oorspronkelijke bericht aanpassen dus dan maar even zo.

In de herkansing:

Ik vond het inderdaad ook een opvallende naam en voor zeven euro kun je zoiets gewoon niet laten liggen. Een Google image search levert toch nog aardig wat verschillende modellen op maar verder eigenlijk heel weinig informatie.

Leuke vondsten. De Renis heeft vermoedelijk een Lanco 17-steens werkje :#
Zodra je daar aan toe bent, horen we het graag.
Veel plezier er mee (tu)

Mijn beste,

Een leuke vondst. Proficiat!!
Geniet er van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Was dit in de ij-hallen in Amsterdam? Ik zag een Breitling doosje liggen. Zag er al wat ouder uit. Ik pakte hem, maar hij was helaas leeg…

stefan089 Schreef:

Was dit in de ij-hallen in Amsterdam? Ik zag een
Breitling doosje liggen. Zag er al wat ouder uit.
Ik pakte hem, maar hij was helaas leeg…

Zo dacht ik eens een doosje voor een V & C te kunnen scoren op de Verzamelaarsbeurs in de Utrechtse Jaarbeurs.
Raapte het groene doosje van een kraam op en vroeg wat de prijs was.
De verkoper noemde een astronomisch bedrag en ik zei, da’s serieus geld voor een doosje.

Klopt, zei de verkoper, maar je krijgt er wel een klokkie bij… Lol!
Dus deed ik het doosje maar eens open en i.d.d., er zat ook een gouden klokkie van V & C in.
FF wat onderhandeld over de prijs en ik was een V & C rijker. :wink:
Zo snel kan het gaan…
En… ik ben er nog steeds blij mee! :wink:

Ja inderdaad, ik heb zelf ook nog gevraagd naar hetzelfde doosje. Voor horloges was dit geen beste rommelmarkt, al stond er iemand op het middenterrein met aardig wat leuks maar de prijzen waren marktconform en voor mij dus te hoog.

Ik heb in korte tijd vrij veel rommelmarkten bezocht en je ziet dus door het hele land dezelfde verkopers en zelfs sommige bezoekers komen je ineens bekend voor.

Heb jij in de Ij-hallen nog iets leuks gevonden?

Wauw, wat een mooie! Zo zie je maar inderdaad

Ik heb zelf niks gevonden helaas. Ik vond het jammer dat er zo ontzettend veel kleding was. Daar kwam ik niet voor