Zeker! Met een wat opgepoetst raampje ook een stuk fraaier on te zien😁
En niet onbelangrijk, lopen doet ‘ie ook weer! Nu nog een leuk bandje erbij
Zeker! Met een wat opgepoetst raampje ook een stuk fraaier on te zien😁
En niet onbelangrijk, lopen doet ‘ie ook weer! Nu nog een leuk bandje erbij
vandaag was het rommelmarkt en mijn favoriete verkoper - de enige verkoper voor wie ik naar de rommelmarkt ga - liet weten dat ie kwam. Dus vanochtend om 05h ging de wekker en in de schuifjes zaten nog maar 60 dingen om na te kijken, nu 61
dit zijn de vondsten: we namen de zakhorlogechronograag mee en de 2 stoeltjes portes montres alsook de blauwe we love blauwe dingetjes kregen we er gratis bij omdat we niet pingelden op het zakhorloge
en dan nu in zijn volle glorie de zilveren iaxa zakhorloge chronograaf. De niello is nog top, ook achteraan, het ding loopt op tijd en de start - stop - reset zijn in perfect werkende staat. Dus een onderhoudje in de nabije toekomst en weer klaar voor jaren de juiste tijd en lekker mooi wezen hier ergens in huis
Oei, die is leuk.
Das een hele mooie!!
Als je een praatje maakt met een verkoopster op een rommelmarkt en dan 2 dagen later langsgaat om te kijken welke horloges er nog in de la liggen. Is dat dan een rommelmarktvondst?
Hebben we het dan over de horloges of de verkoopster ?
Met de omega was ik blij verrast🤣
Ohhh, dat zie je niet vaak dat de niello nog helemaal perfect is!
Kan het zo niet zien maar zit er een schildje in de kast met HF ( Huguenin Freres) initialen?
Aparte Omega, heb je daar meer foto’s van?
de Seamaster ligt al op mijn werkbank .
Is een monocoque kast met een split crown die los was gekomen en op de foto zie je misschien dat de wijzerplaat daar iets gedraaid zit. Dat is ondertussen opgelost en de omega begon direct terug te lopen.
Moet nu enkel een nieuw mineraal glaasje in. dan post ik wel even betere foto’s.
Het klokje is nog wel leuk. De Timex… om aan je ergste vijand kado te doen, of toch zelfkastijding?
Zoals gezegd een magere buit
Leuke vondsten Don
Leuk om te zien dat jou het minderen ook zo goed afgaat
Ben ik dan echt de enige (tot nu toe?). Eigenlijk alleen maar verkocht, los van twee kringloop krakers
Ja dat denk ik wel…
Ik heb er op dit moment 7 onderweg
Ik denk het ook, ja . Zit te wachten op enkele exemplaren onderweg… Wel éèntje net verkocht…
Ik heb ook al sinds de Rikketik niks meer incoming.