Rommelmarktvondsten

:handshake:

1 like

:face_with_hand_over_mouth: Ja klopt helemaal Tim. Dat heb ik na al die jaren nog steeds niet onder de knie - maar ik heb ook de verkeerde smaak om lekker te kunnen flipperen :roll_eyes:, vrijwel nooit reacties op mijn advertenties.
En deze twee troffen ook weer m’n aandacht door voor mij minder bekende namen, dus

7 likes

I hear you

4 likes

Etc
 Etc

zaterdag weer. Heel even niet geconcentreerd en ja hoor
 :innocent:

22 likes

Vandaag nog eens naar de rommelmarkt geweest en ja hoor we hebben weer wat bij: 2 stoeltjes porte montres, een duikertje van 34,5mm dat wel loopt maar bij het opwinden kraakt het, dus ja daar zal wel wat aan gedaan moeten worden. een heel tof lip zakhorloge, lip dingetjes verzamelen we ondertussen, dat is vooral omdat onze favoriete verkoper veel Franse troep bij heeft en dan is de kans groot dat je een lip vindt elke keer hij komt - behalve op het moment wanneer je echt eentje wil/nodig hebt omdat je eentje beloofde aan een ander :rofl: :rofl: :rofl: - en krijg je er wel wat bijeen na een jaartje sparen en kan je een doosje vullen met alleen maar lip dingetjes :joy: :joy: :joy:

En niet te vergeten weer een chrono zakhorloge, deze keer in geblauwd staal, hij loopt, houdt redelijk de tijd maar de chrono werkt niet echt goed. Omdat we weer niet afpingelden waren de stoeltjes, het duikertje en 1 extra tientje bovenop de chrono prijs voldoende om alles mee naar huis te nemen. Super blij weer met deze vondsten :slight_smile:

En voor degenen die denken dat we vals spelen met de stoeltjes: nee hoor we hebben nu 4 stoeltjes, jammer dat het tafeltje er niet bij is - zegt de verkoper doodleuk het was een setje met tafeltje maar het tafeltje heb ik niet gekocht 
 :woozy_face:

26 likes

Heb je deze week net genoeg tijd om ze op te knappen voor de lading van volgende week :grimacing:

Leuke vangst weer, vooral dat chrono zakhorloge is schitterend :star_struck:

2 likes

volgende week geen rommelmarkt, dus deze lading is voor 2 weken :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: en zoveel doe ik er niet meer hoor, ben bezig aan de schuifjes en daar komt ook geen eind aan als je zo treuzelt als ik, vooral niet als je er dan om de 2/3 weken wat rommelmarktdingetjes bij steekt :joy:

Bwa ik vond die van 2 weken geleden mooier, deze is eigenlijk mee gekomen om als donor te gebruiken. We shall see

Dit was die van 2 weken geleden, die offer ik niet op, dat is een echt topstuk, de blauwe van vandaag minder

11 likes

Klopt die was ook mooier, maar ze mogen best allebei mooi zijn :yum:

3 likes

Maar die ene is mooierder :rofl:

3 likes

Ho wow. Nog niet veel gezien, super. Oude chronos zijn altijd top maar geblauwd staal voor de kast is wel heel speciaal. :smile:

3 likes

Ik vind die in geblauwd staal ook erg bijzonder. In Duitsland waren in WO1 mensen die hun edel metalen voor ijzer inruilden. En de gebruiksaanwijzing is super gaaf!

3 likes

heb ik idd ook nog niet vaak gezien dat die nog binnenin het deksel hing. maar er is werk aan, ben net thuis, het ding is stilgevallen en de chrono is ook niet wat het moet zijn. miss nog eens een topic van maken als ik er aan begin, tenzij ik hem opoffer voor de lycke watch chrono zakhorloge, die echt puntgaaf is op een ontbrekend wiel na, opoffer. We shall see

2 likes

Als donor voor één wiel blijft ie natuurlijk verder intact, kan er in de toekomst weer eens een compleet horloge van worden gemaakt.

1 like

Vandaag binnen gekregen .

25 likes

Mooie Junghans! Die vieze fixoflex eraf, stijlvol zwart leren bandje erop en rocken :sunglasses:

2 likes

Mooie score zo’n Alpina, like+

3 likes

Klopt, morgen doen :wink:

Denk dat hij uit 1970 ongeveer is en werkt nog prima, ook de wekker. Mooi bandje er aan en dragen.

1 like

Canadaring in Brugge? Ik ben er vanmorgen niet geraakt

Mooie vondsten alleszins!

En een nieuw bandje uit mijn voorraad geplaast.
Toch slecht weer dus lekker prutsen.

23 likes