Ik heb er ook een, met een AS 1298 uurwerk. Alleen de naam op de wijzerplaat mist.
Nooit geweten dat er zoveel verschillende uitvoeringen van zijn.
Ik heb er ook een, met een AS 1298 uurwerk. Alleen de naam op de wijzerplaat mist.
Nooit geweten dat er zoveel verschillende uitvoeringen van zijn.
Leuk maar 150 euro is beetje te gek.
Daarom staat de advertentie ook op bieden ![]()
Eerlijk ik dacht echt leuk voor zoon voor 15/20 euro, meer kan je hiervoor niet betaald hebben toch eerlijk, betaal op rommelmarkt max 10 euro en vind ik 5 euro al veel
Maar tussen ergens iets voor betalen en de waarde van iets zit toch een verschil. Je bied zelf ook van alles aan op marktplaats. Daar zul je zelf ook niet enkele euros meer dan dat je er zelf voor betaald heb vragen toch
Nou dat valt tegen hoor ik heb last van verzamelwoede ik moet echt van die meuk af, ik maak tegenwoordig vaak verlies, alleen als het uit mijn verzameling chinees antiek komt dan ga ik wel voor eigen geld of meer maar dat bepaald de markt dan zelf wel, en vaak bedenknik me dan alsnog zit ik er nog mee ![]()
Ben wel eens benieuwd om het binnenwerk hiervan te zien.
Het zelfde als bij elke andere echte Rolex.
Laat mij u dan feliciteren met uw koopje.
Soms plakken mensen een stickertje van een item uit de kringloop op hun Rolex onder het mom van een grapje.

Lagen er geen Submariners?
Laten liggen, ander ook wat gunnen!
Fraai bewaard gebleven dat doosje!
Het zag er ongeloofwaardig uit maar ik liet het in het midden om geen schenen te stampen. Op dat vlak zijn Belgen iets gereserveerder.
Er zijn hier en daar wat beschadigingen maar ik ben vooral blij dat het doosje de inhoud heeft bewaard.