Rommelmarktvondsten

Leuk hoor

2 likes

Oei, er was mij iemand voor. Ik dacht jullie nieuwsgierigheid op te wekken.

3 likes

Vroeger opgestaan voor de vlooienmarkt in de Marollen. Weinig te rapen qua horloges maar toch eentje meegebracht + plaatje.

Pin set modelletje. Soepel wijzerverzet, begon te lopen bij de eerste slag en loopt nu 2 uur later nog altijd vrolijk voort.

Openmaken zal voor thuis zijn, een mes meezeulen door de luchthaven security is geen goed idee.

14 likes

Zit me wel af te vragen hoe je zo’n bandje er afhaalt of opzet. Buiten doorknippen zie ik het niet. :sweat_smile:

2 likes

Meestal zitten er van die metalen eindjes die je openklikt. Maar dit is zo’n cordette leren bandje. Dat is gelijmd (of heel soms gestikt).

Beetje pulken met een schroevendraaier en trekken:

4 likes

Aant shoppen in mijn territorium?

Wat is je territorium? :thinking:

Vlaams- en Waals Brabant.

In dat geval, yep, bij uitzondering wel eens. Al blijken de Marollen niet de meest vruchtbare grond voor horlogejagen te zijn. Beetje quartz rommel en wat kapotte zakhorloges maar daar stopte het vandaag toch wel. :smile:

1 like

De marollen probeer ik te mijden in de zomer. Te veel toeristen en genoeg andere markten die maar eens per jaar georganiseerd worden. (Zo ook voor de sablon) Zelfs de jaarlijkse markten heb ik al geruild voor garage sales. Je bent bij de mensen zelf en dan kan je al eens naar een uurwerk vragen die ze vergeten meenemen naar een rommelmarkt.
Een andere aanrader is Gosselies op de parking van transporteur Van Damme.

Zit ik hier mijn goeie adresjes weg te geven.

2 likes

Ik was er al om 7u30 dus eerst nog een half uurtje koffie gedronken terwijl de eerste camionetten uitgeladen werden. Was allang weg voor de eerste toerist kwam aankakken, dat scheelt wel.

Verder doe ik sowieso niet veel markten want ik ben zelden langer dan 48 uur in het land en puur openbaar vervoer :smile:

2 likes

Leuke vondsten en goed uitvoering :ok_hand:

1 like

Plus woonachtig in voormalig Oostblok

En faciliteert…

Ik zeg: (oud) Spion. Op jacht naar Spionnen horloges met lasert.:wink:

3 likes

… ja, lang verhaal. Iets met privacy enzo. :joy:

oude, coole horloge meuk. En boeken. En LPs. En en en… :innocent:

5 likes

Mocht je in de buurt komen, is er hier ook koffie;) En boeken en LP,s en en

Gedeelde hobby ,:grin:

3 likes

Vangst van vandaag, lopen beiden kekker.

21 likes

Supertoffe Mido!

3 likes

… bescheiden Pontiac met lange PEE :sunglasses:

19 likes