Rommelmarktvondsten

Ziet er zelfs nog goed uit of ben je reeds aan het poetsen?

1 like

Nee! Zo gevonden :slight_smile:

vanuit een garagemarkt gekocht

10 likes

Deze eens gekocht voor twee keer niks met de vermelding dat er een nieuw batterijtje in moest :yum: met een originele Omega band nota bene

23 likes

hele knappe aankoop!

1 like

Dat geloven wij niet :nerd_face: :camera: :wink:

1 like

De rommelmarkt op zaterdag in Delft was na de winter weer voor het eerst afgelopen weekend. Maar zoals als gewoonlijk was er helemaal niks interessants helaas. :sweat_smile:

2 likes

Ik zal binnenkort een paar fotoā€™s voor je plaatsen :wink:

1 like

In ā€˜mijnā€™ tijd was er toch altijd een behoorlijk aanbodā€¦maar een echte rommelmarkt is het volgens mij nooit helemaal geweest, in elk geval nooit 5 euro grails als je dat bedoelt KK?!

De rommelmarkt van gisteren was voor mij een succes. Ik vond hem meteen mooi toen ik hem zag liggen, maar na een poetsbeurtā€¦wow, Mega! Heb er snel een nieuwe band op gezet maar de maat klopt niet ( ik had die nog liggen). Op het internet kon ik dit model niet vinden, maar wel eentje die er veel op lijkt en die was uit de jaren 70. Info is welkom :wink:

12 likes

Op de gemiddelde rommelmarkt hier vind je niet meer de mensen die een dagje op een rommelmarkt gaan staan om hun spullen uit huis op te ruimen.

Het zijn hier voornamelijk handelaren die al hun waar opgekocht hebben en er een dagloon aan willen verdienen (liefst nog een weekloon op Ć©Ć©n dag)

Leuke vondst met binnen een Poljot 2614.2H mechaniek, ziet er mooi uit zo, geniet er van :slight_smile:

1 like

Vanmorgen naar een rommelmarkt in Belgiƫ geweest en zowaar nog een paar mechanische horloges gevonden. De kwaliteit is niet alles maar voor een euro kun je niet te kieskeurig zijn. De Roma heeft een mooi uurwerk, maar de kast is afgesleten en de Diane heeft een mooie kast, maar heeft een penanker uurwerkje. Beide horloges heb ik voorzien van een nieuwe plexi. Beide lopen ze goed trouwens.
Er bleek iemand vanmorgen al heel vroeg (bijna) alle horloges opgekocht te hebben. Dit hoorde ik van verschillende standhouders. De man in kwestie kocht gewoon alles op. Bij Ć©Ć©n standhouder had hij een grote doos vol horloges gekocht !!! :astonished:.
De rommelmarkt begon om 08.00 uur en wij waren er toen ook. En dan ben je kennelijk nog te laat.

9 likes

Vandaag ook weer eens een klein rommelmarkt bezocht. Toch nog twee klokjes kunnen vinden!

12 likes

Vandaag ook een marktje gedaan.

De box was veelbelovend

1 like

De inhoud net iets minder. Maar toch maar lekker meegenomenā€¦

9 likes

Uitslaperā€¦ :wink:

Veel rommelmarkten openen formeel om 11 uur maar de stand opbouw begint al om 7 uur. Ik heb heel veel markten afgelopen maar de laatste tijd vind je veel minder. Ik ken wat mensen die van alles en nog wat op markten opkopen en horloges houden ze dan voor mij apart, ideaal.

1 like

Ik weet hoe het spelletje in elkaar steekt, maar als een markt om 8.00 uur begint, ben ik zo netjes om niet om 6.00 uur al naar binnen proberen te glippen.

Leuke Pontiac, altijd goed.

1 like

Ik ken mensen die een stand nemen om niet te hoeven wachten op een opening, daarom ben ik er ook een beetje klaar mee. Als dat haalbaar voor je is dan zou ik mij richten op markten in Belgiƫ of Duitsland, in Nederland bestaan de meeste markten grotendeels uit handelaren. Tegen de tijd dat je daar naar binnen mag zijn alle leuke deals al gedaan, als ze er al waren. In het buitenland zijn markten vaak open en kun je er gewoon direct bij, hoe vroeg je maar wilt.

2 likes