Rommelmarktvondsten

Patat generatie? Heerlijk ook zo’n inhoudelijke reactie van je :kissing_heart:

Jij komt met sterke inhoud wilde je zeggen? Je loopt alleen zuur te reageren en helpt niemand

Ik zeg er verder niks meer over, als je lekker de zure opa wilt uithangen be my guest

Fijn weekend!

Lees even terug, misschien dat dan het kwartje valt?

Lieve mensen, er is een pb functie waar je helemaal los kunt (of niet doen en gewoon lief zijn) :wink:

Ik dacht aan de vele ongelezen reacties dat er in een rommelbak op z’n minst een daytona gevonden was :rofl:

5 likes

Eindelijk tegen de horloge man van de lokale kringloop aangelopen, zat daar met een doos vol horloges uit te zoeken, nooit maar dan ook nooit is er een horloge te koop daar, en toch is dat jammer dat dat meteen achterover gedrukt wordt, want zo voelt het gewoon, is een gesloten systeem mag ik kijken, ja in overgebleven spul, maar ook dat verdwijnt…

3 likes

Oei oei, is niet mijn bedoeling hier onenigheid te zaaien! de prijs is ook niet echt een staatsgeheimhoor.
Het zat zo: ik zag het uurwerk liggen op een lege pamperdoos - nam het op en wond het lichtjes op - de verkoper was bezig met iemand - ik dacht: zal toch te duur zijn, en liep door.
Toen ik dezelfde weg terug kwam, lag het er nog - ik nam het op en het bleek nog te lopen ook - aja ik had het zelf opgewonden - toen ik vroeg hoe oud het uurwerk was, zie die jongeman: ik weet het niet maar die was van mijn grootvader die in 1927 was geboren. - Ik vind het wel tof zeg ik wat vraag je ervoor?
Nu komt het, …- 3 euro zegt hij.
Ik gaf hem 5 euro - iedereen content!

37 likes

Dat zijn de vondsten! Heel erg tof, geniet ervan! :smiley:

2 likes

Was daar nou alle consternatie over.
Leuk toch! Je hebt nog wel wat geld over voor een servicebeurtje lijkt me :ok_hand::ok_hand:

1 like

Daar ging het mij ook niet om maar dat moge duidelijk zijn (hoop ik).

Desalniettemin een super leuke vondst! :+1:t3:

29 likes

Mooi verhaal en super goede vondst. Zo met die prijs erbij genoemd geeft dat wel extra lading aan dit echte rommelmarktvondst topic.

3 likes

Lijkt mij geen VJ72.

Die heeft ook een totalisator op 6 uur.

1 like

wat is daar het voordeel aan tov ze in de winkel leggen? Die handelaren verdienen er ook aan. Kan je ze dan niet gewoon tegen een marktprijs in de winkel neerleggen?

4 likes

Met gratis gekregen spullen veel geld willen verdienen is volgens mij niet waar een kringloopwinkel oorspronkelijk voor bedoelt was.

2 likes

Thanks, kan ik met een gerust hart loslaten om nog eens naar een kringloop winkel te gaan hiervoor. Overal die handelaartjes man man man… Daar gaat de kans op een spontane leuke vondst.

2 likes

Ze zijn er nog wel hoor ik heb een tijd geleden in valkenburg nog een pogue gevonden

1 like

De zakken van opkopers spekken ook niet lijkt me :grimacing:

2 likes

Hoe vaak ik inmiddels wel niet gehoord hebt: Horloges…??? Eh jaa die moeten ergens liggen maar weet niet waar… :pensive: En soms dan hebben ze een oh ja moment, rommelen ze ergens in en dan komen ze met
horloges aan die ze bij de kermis zelfs niet willen hebben, zo slecht…

2 likes

Ja als je wat vind is het stom toeval meestal ligt er niks

2 likes

Score!! 3 euro!

33 likes