Rommelmarktvondsten

Eens. Namaak is troep, een budgetmodel van een merk doet zich niet voor als iets wat het niet is.

Precies!

41 likes

Jo de mannen; deze- triple date / moon pfase- kleber gevonden vorig weekend op de rommelmarkt in Varsenare. Wat zou een schappelijke verkoopprijs zijn?
Die was van de verkoper zijn grootvader die in 1927 was geboren.
Het uurwerk toont zijn leeftijd, maar loopt nagenoeg perfect.
Ik denk dat het een landeron 186 is, als amateur, bijkomende info leuk zijn.
Groetjes Rudy

15 likes

Jeetje wat een vondst! Wat heb je betaald?

1 like

Geweldige aanwinst!

2 likes

Mooi man, glaasje polijsten, beurtje, nieuw bandje en verder niets meer aan doen ! :innocent:

2 likes

Is dat relevant dan??

1 like

Is toch altijd leuk om te weten?

Wat is er voor relevants aan je opmerking?

Nee

Zal mijn leeftijd zijn maar ik vind het niet chique om naar prijzen te vragen, al helemaal niet en plein public…

2 likes

Daar zijn de meningen dan verschillend in, het leuke aan rommelmarkt vondsten is dat je vaak iets koopt voor weinig geld en de waarde aanzienlijk kan zijn

In een rommelmarkttopic lijkt mij dit geen ongepaste vraag

Goed weekend!

13 likes

Dan hoef je er ook niet meer om te vragen, toch?

Dus dat is blijkbaar belangrijk voor je??

3 likes

Ik snap niet wat je nou zuur loopt te doen en waarom je reageert

Ga wat beters doen met je tijd

5 likes

Het is in elk geval geen landeron 186 die hebben geen columnwheel. Volgens mij is het een valjoux 72c wat een prachtig uurwerk is. Zeker het restaureren waard al is dat niet goedkoop.

Heel gaaf ding!

1 like

Nee, dat is wel duidelijk :joy:

Misschien is tussen kunst en kitsch iets voor je?

Ik raad voor jou een fles azijn aan en dan vervolgens op Facebook comments reageren perfect voor jou!

5 likes

Damn wat een gave vondst! Naar een goede horlogemaker brengen, nieuw glas, service etc, en heerlijk gaan genieten van deze beauty!

1 like

Ik vind dit geen rommel hoor!
Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

He Martijn, wat is je salaris? Laat je loonstrookje even zien.

Nogal bot he? Als je dan de vraag stelt dan zou ik 'm op zijn minst anders formuleren; “mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?” Gewoon, iets beleefder.

2 likes

Wat een lompe vergelijking zeg manmanman wist niet dat je zo een zuur persoon was

Waar maak jij jezelf in godsnaam druk om zeg manmanman