Nice!
On topic: twee leuke lots gescoord op marktplaats. De eerste zaten twee fakes tussen. De anderen zaten in een kistje met bijouterieën. Moest goed kijken op de slechte foto of er eventueel iets interessants tussen zat. Uiteindelijk een paar pareltjes eruit gedoken.

Spot de fakes! Is niet moeilijk denk ik.
Fake TAG Kirium en dat doodshoofdgeval (a la RM).
Tja, kan er wel een koelkast als prijs tegenover zetten, maar dit was wel erg makkelijk
LOL, een eitje
Henrik van dit forum heeft ooit uit zo’n lotje een perpetual horloge gehaald als ik het me goed herinner…
Maar ze doen het wel
Vroeger zaten er vaak spotgoedkope Citizen automatische uurwerkjes in. Toch nog prima uurwerkjes die lang meegingen.
Ik heb trouwens een gruwelijke hekel aan fake.
helemaal mee eens, sneu voor de originele bedenker (van wat dan ook). Maar ja: easy money…
Overigens wel een gaaf museum in Drenthe aan gewijdt
Aan fake horloges?
Nee, valse kunst, namaak producten
Ik ben weleens bij Geert Jan Jansen geweest, in het kasteeltje. Dikke pret en uiterst leerzaam hoe die man alles nagemaakt heeft in zijn leven.
Wat hij gedaan heeft is een kunst op zich, hoe je het ook bekijkt. Als hij zijn eigen naam eronder had gezet was er ook niets aan de hand geweest. De kunstwereld wou ook maar al te graag geloven en hadden de dollar tekens in de ogen…
Mooi aanwinst maar ben ook benieuwd naar het uurwerk
Groeten Iwan
Hij signeert alleen op verzoek
Wow. Lucky Day👌
Straks nwe. knoopcelletjes ,