Rommelmarktvondsten

Straks nwe. knoopcelletjes ,:wink:

1 like

Oeps…

26 likes

Waldmann horlogemakers lamp

20 likes

Pfoe wat een dik horloge. Enkel band… ;d

1 like

2 nos pronto’s gevonden op de rommelmarkt
Op de blauwe zat een nos 22mm tropic, die zit nu op mijn lip Nautic-ski :wink:

41 likes

Mooie vondst zeg. Vooral de bovenste vind ik erg mooi :star_struck:

1 like

Nou deze coole bracelet misstaat hem ook niet :+1:

1 like


Vandaag op de rommelmarkt/antiekmarkt in Tongeren geweest en 1 vrolijke Pontiac vis/asbak + een somers Pontiac chronograph gekocht.
Horloge in nieuw staat met stikkers nog op de achterkant maar zonder bandje. Die had ik nog liggen.

30 likes

Die vis zoek ik ook al een poosje! Nogsteeds geen geluk hahaha.

Mooi ding! (Beide :wink:)

3 likes

Zo! Die eerste is mooi zeg!

1 like

Die vis is tof, nou ik zoek er nu ook 1 :rofl:

1 like

Ik was ook op zoek naar de vis. Had hem voorbij zien komen op MP en toen nog eens hier. Zal de volgende keer opletten of er nog zijn. Er is hier in de buurt zowiezo veel spullen van Pontiac te vinden.

3 likes

Vandaag bij de kringloop een leuke Roamer Anfibio gevonden. Loopt ook nog vrij aardig goed, maar had duidelijk wel gebruikerssporen. Het glaasje zat vol met krassen en er zijn er ook helaas een aantal op de kast te vinden. Het glaasje heb ik een snelle behandeling gegeven met Flitz, gecombineerd met Cerium-poeder en een nagelvijl om de ergste krassen weg te krijgen. Na tien minuten waren de meeste krassen al niet meer te zien! En er zaten er toch behoorlijk veel en ook diep!
Een nieuw bandje gemonteerd, en nu om de pols:


Ik heb er nog meer horloges gevonden, een tweetal Remova’s, een Ancre en een Orima. Daar zal ik later foto’s van posten.

27 likes

Nice!

1 like

@Techca zo! Boffen hoor. Die pronto verdal is echt in nieuwstaat, gaaf joh.
Die SR is ook mooi maar wat meer gangbaar.
Wel een geweldige stalen band erbij zeg.
Supervonst zeg! Gefeliciteerd.

2 likes

Dank je :+1: , het is alleen geen SR maar een SP en die ben ik nog nergens tegen gekomen op internet.

1 like

En hier nog wat foto’s van de Remova’s.

Beide zijn een Remova H20, maar wel met verschillende wijzerplaten. Ik vind ze allebei wel wat hebben. Leuke aanvulling op mijn verzameling!

15 likes

Blijf me verbazen in dit topic. Als ik enigszins interessante horloges tegenkom zijn afgekloven en veel te duur…

Remova H2O heb ik ook nog,de mijne heeft 50 jaar in een lade gelegen lijkt het wel,nagenoeg gaaf exemplaar.

18 likes

Zo vaak kom ik er ook niet tegen, vandaag had ik geluk. Soms heb je dat… Maar dit was een zeer goede vangst, 5 horloges voor een tientje… Dan kan je al helemaal niet klagen!
Maar ik moest er flink voor graven om ze te vinden. Een grote bak met allemaal weggooi quartz horloges, waar dan 5 goede in zitten.
En dan ook nog flink poetsen, want mijn God, wat waren ze smerig! Maar nu zijn ze best mooi. De Remova met het blauwe bandje moet eigenlijk een nieuw glaasje hebben, want daar zitten scheuren in. Dat zal er nog wel een keer aan zitten… :sweat_smile:

2 likes