Komt me bekend voor
Niet meegenomen, maar deze twee lopende mechanische dameshorloges hingen voor 1,50 per stuk bij de kringloop. Commodoor en Ruhla.
Geen idee of iemand dit leuk vind. Maar deze ligt nu op de rommelmarkt ik wil hem eventueel meenemen. Geen idee of hij werkt.
Grappig is t’ie zeker!
Hij vroeg 35 mag uiteindelijk voor 25. Het is vlak bij mijn huis (10min lopen). Als iemand hem wil loop ik terug. (Hopend dat hij er nog is)
Zit er nog goud in? Kun je hem mooi direct omsmelten!
Niet meteen boos worden, is een grapje.
Aanbod is bij deze ingetrokken.
Dat is geen grapje maar jennen en olie op het vuur gooien. Volgens mij was dat hoofdstuk al afgesloten.
Ik toonde volgens mij gewoon goede wil.
Dat gezegd zijnde, grappige klok. Ingersoll maakte wel toffe dingen. Meestal wel goedkoop qua binnenwerk.
Rommelmarkten (gaande van villa- tot confiturewijken) afgelopen jaar intensief met twee man afgelopen:Buit = nihil .Letterlijk niks gezien waar je mee naar huis kan.Overal fashiontroep die door dames weggesmeten werd omdat ze de batterij vervangen zonde vinden.Veilingen(gaande van het
stinkendijskasttype in Kortrijk tot de chinavaasophemeling in Brugge en Knokke.Hier kon je dan
terecht voor de usual suspects .Rolex waar je maag van keerde en “Must de” Cartier waar ze,
volwaardige top end Cartiers van maakten in de omschrijving.Verder de dameshorloges in witgoud
met meer diamanten dan Congo ooit gedolven heeft en waar de hedendaagse goudkoorts voor onrealistisch hoge prijzen zorgt.Er wordt meer naar het keurmerk op de achterkant gezocht dan naar
het esthetische.Sedert Corona niet meer zo’n ellende gezien.
Hardop gelachen. Je maakt mn dag nóg beter haha.
Die onderste zou enkel tijd aangeven als je op de knop duwt. Als het mechanisme nog werkt natuurlijk.
Ondertussen open gemaakt. Geen batterijen meer te zien.
Ik heb geen enkele reden om je te jennen of olie op het vuur te gooien, want het zal mij een zorg zijn, al laat je een splinternieuwe gouden Rolex omsmelten. Maar ik merk wel dat het onmogelijk is om tegen jou een keer een lolletje te hebben, je bent een beetje té serieus wat mij betreft. Zie het allemaal eens wat zonniger! En wat lolliger! Hoopte dat je ondertussen zou kunnen lachen om die affaire.
Vandaag ook op jacht geweest. Er lagen er diversen, maar ze waren wel aan de prijs. Uiteindelijk deze twee meegenomen. De Zentra doet het, heeft alleen een beurtje en een nieuwe kroon nodig.
De Ancre skindiver doet het helaas niet. Het anker uurwerkje is onbekend en de term diver is wat te letterlijk genomen… Het uurwerkje is rijp voor de schroot… Maar ik vind het verder een leuk horloge en ook dat al het chroom eraf is, maakt het dan weer juist leuker. Ik denk, dat ik de kast lekker ga polijsten en dan weer laat patineren. Ik vind die bronzelook wel cool, samen met deze wijzerplaat. Dus ik moet op zoek naar een vervangend uurwerkje. Dat zal nog wel een zoektocht worden. Maar voor de kosten hoef ik het niet te laten bij dit horloge.
Brocante geweest gisteren geen horloges te bespeuren Oude vondst dan maar aan de pols… een vintage racer heb ik wel meegenomen
Deze lag gisteren op de Vossenmarkt rommelmarkt in Brussel voor 15 euro. Ik had m niet meegenomen helaas.
Altijd leuk om daar te sneupen