Rommelmarktvondsten

Dat is typisch en zijn humor was zeker wel leuk 🫤

Ben benieuwd naar de dial van deze Art Deco :yum:

21 likes

Zeker van plan. Heb geen hekel aan je hoor, vooral gezien je de laatste snauw over je vuilnisbak ook introk.

We bedoelen het waarschijnlijk allemaal niet zo rot, en als we tegenover elkaar stonden ipv. op fora achter een toetsenbord, zou het er hoogstwaarschijnlijk met veel meer liefde en tact aan toe gaan.

We snappen elkaar alleen niet en staan met sommige dingen (zoals vintage goud etc) lijnrecht tegenover elkaar.
Hoe meer ik hierover nadenk, hoe meer ik concludeer dat dit juist mooi is. Stel iedereen met deze hobby zou er hetzelfde instaan. Dan was het forum een doodsaai iets.

Jij ook een fijne dag!

5 likes

Tongeren toevallig? Zit ook altijd een kerel met dergelijke vitrine. Al eens geprobeerd af te dingen maar toen begon de beste man in het Frans te schelden :sweat_smile:

…is niet wat ikzelf ervan verwachtte :relieved:
Wel is het een Belgisch merk ??
De balans is wel stuk :woozy_face:

14 likes

Jammer van die wijzerplaat, Pierre. Ik verwachtte (misschien net als jij) een two-tone zilverkleur.
Het merk Marguy zegt mij niets; het werkje zou een absoluut niet zeldzaam AS 984-reeks kunnen zijn, lijkt mij.

1 like

Ik heb nog een paar vergelijkbare donoren liggen,

10 likes

:heart_eyes:

Dit zegt mikrolisk

4 likes

Leuk ding toch, lekker opknappen en dragen :ok_hand:

3 likes

Niet van de rommelmarkt, maar van Marktplaats…

20 likes

Cupillard - de duiker?

1 like

Ja, fe3611. Automaat. Loopt oké, nieuwe kroon glaasje en service nodig.(1972)
De andere: Jury: eta 2370 (1960)
en de Altitude een Felsa4000(automaat)(1955)

7 likes

Grappig merk, heb al jarenlang een behoorlijk gekke Cupillard dresswatch, met een ‘lederen’ wijzerplaat…nooit durven posten :yum:

Nu wel?

1 like

Zien!
Met bijpassende lederhosen?

1 like

Ben ik even twee weken op vakantie en dan krijg ik dit om bij te lezen. Poeh.

2 likes

Die cupillard had ik ook gezien. Alleen te gierig om hoger dan 15 euro te bieden.

Haha, het is wel een automaat!
Lijkt me wat degelijker dan de 233 -66

1 like

Ik heb te veel knutselvoorraad om meer te veroorloven :innocent:

2 likes