Ja als de verkoper z’n mooie vitrine heeft weet hij meestal de prijzen. De horloges in de schoenendozen moet je naar op zoek
Hé @LVA en @Crowned als jullie nou eens een plekje opzoeken op een verlaten schoolplein en daar een lekker potje gaan vechten. Voor mijn part gooi je elkaar een paar gesloopte horloges naar het hoofd.
Of je vecht het verbaal even lekker via DM. Laat onze rommelmarktvondsten even lekker met rust.
Tip van de dag😎🫡
Nou liever toch niet. Zou het schoolplein kunnen zijn van de school waar ik werk (edit: Harco vroeg zich in een ander topic ((hulp aan Marokko en Tunesie)) af of ik in een gevangenis werk omdat 90% van de jongeren die ik iets bijbreng van Marokkaanse- en Turkse afkomst is). Dus liever mijd ik dit figuur.
Vind trouwens nooit wat in een kringloop betreffende onze hobby. Elke keer trap ik er toch weer in om toch te gaan kijken.
Hee zeg, wat een verspilling zou dat zijn.
Ik ga niet naar kringloopwinkels, valt inderdaad bijna nooit iets te rapen. Maar op rommelmarkten kan je soms wel dingen vinden. Al is het vaker het geval dat de verkopers of de prijs weten, of dénken de prijs te weten. Onlangs 120 euro voorgesteld gekregen voor een niet-functionerend Rosskopf zakhorloge.
Over verdraaien gesproken. Je zei niets over een school. Je vertelde dat je de dag erna ergens moest gaan werken waar 90% Turks en Marokkaans was. En dat je die iets moest bijbrengen. Ik vroeg serieus of je in een gevangenis werkte.
Zal ik doen. Als iedereen mij ook lekker met rust laat. Fijne dag🙏
Dat geeft dan aardige inkijk in je denkpatronen.
Stemmingmakerij.
Je praat in termen als “bijbrengen”. Volgens mij heet dat op een school gewoon lesgeven of onderwijzen. Als je vervolgens niets zegt over een school. Maar wel moet benoemen dat 80% een bepaalde afkomst heeft. Suggereer je dingen maar zet je mij vervolgens weg als racist.
Ps @LVA dan is dat ook maar uit de lucht.
Ik snap dat je het zonde vind. Ik had best de gouden horloges voor je normaal willen gaan demonteren en de spulletjes die ik niet gebruikt naar je willen opsturen inplaats van weg te gooien. Het enigste waar ik over viel was je Karma deel. Dit had ook normaal gekund in mijn ogen. Voor mij is het prima zo.
Dit is het laatste wat ik hier over gezegd heb.
Ik zal dit topic niet meer vervuilen. Dus ook mijn verzoek blijf me hier dan ook niet provoceren. Dan zijn we allemaal blij. Fijne Zondag en geniet ervan👍
Mooi! Behalve dat bandje dan.
Maar toffe wijzerplaat. Is die sector effectief in reliëf of is het een goed geplande lichtinval?
Ik vind dit bandje juist wel mooi
Bonklip lijkt het
Precies, dus als het horloge niet wederopstaat heb ik alsnog een - vind ik - mooie bracelet
Bij Lex op bezoek?
(Vulpennen?)
Wil ik een poging wagen om deze te redden? Wat is er mee mis?
Nee hoor, mijn tic gaat verder dan horloges, minder gedreven dan Lex - en de laatste jaren ook op laag pitje…
Tja, stom - een non-runner…ondanks mijn ‘koopstop’ af en toe zwakke momenten. Deze herinnerde me aan een militaire Record die ik ooit had. Balans zou in orde zijn, dus gokje gewaagd…
Nee en nee. De wp fabrikant heeft een aardig gelukte tromp-l’oeuil toegepast via een halvemaan-vormig slijpen binnen de ring, waardoor die wat ronding lijkt te bezitten.
Zulke geslaagde grapjes in design zijn voor mij een bonus…
Ha, vernuftig leuk inderdaad.
Deze heb ik op een markt in Viterbo, Italië, gevonden.
De stickers geplakt op de achterzijde van de horloges bleken de prijzen te zijn, niet de bestelnummers…
De verkoper zag de humor van mijn vraag niet.
O, zie PB