Die Enicar kan mij wel behagen.
Die Enicar is echt een topper geworden na restauratie.
Is die Seiko zoveel waard? 20x 200 euro??
Ik heb dat gelezen, maak je er aub niet zo druk om. Dat is het echt niet waard. Mijn hobby is ook begonnen omdat ik een setje oude horloges heb laten smelten en met dat kapitaaltje ben ik voorzichtig van start gegaan. Iedereen heeft zijn redenen en het 1 is niet beter dan het ander. Helaas vinden sommige leden van wel.
,Dat zijn hele mooie vondsten!
Stuk voor stuk gaaf! De Citizen is voor mij de topper
Hoop nog steeds op een dm voordat je ze inlevert . Vooral de kleine heren als in dat topic destijds.
Ijzerhandelaar heb ik je niet genoemd overigens, maar ik was deel van de discussie die daarop uitdraaide⦠dat was destijds niet mijn intentie.
Dit achter ons gelaten, ontzettend mooie vondstenš. Oprecht heel toffe horloges
Schroothandelaar was het woord dat ik gebruikte.
Herkenbaar. Ga met enige regelmaat maar vind nooit wat. Voordeel is dat ik het zowieso wel leuk vind om tussen meuk te zoeken.
Voor iemand die luid uitbazuinde dat hij me op negeren had gezet zie je toch verbazend veel van wat ik schrijf.
Je hebt tijd teveel, wil je zeggen.
Gelukkig maar. Voor je t weet wordt er de kroon van afgeknipt met een tang, en binnenwerk met glas en wijzerplaat en al uitgedrukt. Zoals zovele andere vondsten van deze āhorlogeliefhebberā.
Wat wil je hier mee bewijzen? Je bent wel behoorlijk aan het opscheppen
ventje toch.
Ach. Elk vogelke zingt zoals die gebekt is.
Nee.
Wel omdat de rest van de horloge, waar niets mis mee is, moedwillig vernietigd wordt uit pure luiheid. Onderdelen van vintage stukken waar ergens mensen doodgelukkig zouden mee zijn om een horloge met emotionele waarde te kunnen herstellen. Maar dat kost een doosje en 15 minuten effort om de zoveel tijd. The horror.
Maar misschien moeten we gewoon een aparte sub-thread aanmaken āRommelmarktvondsten waarvan de inhoud in recordtijd in de kliko beland isā.
Jazeker
Niet gekš
Ik denk het niet want anders had je geweten waar het vandaan kwam en waarom dat ik dat deed. Maar het is wel typisch HF dat precies dat eruit word gepikt. Maar dat als iemand een Radium vergiftiging karma vind dat iedereen zijn mond houdt. Ik heb hier een deel van de leuke vondsten die ik heb gevonden proberen te delen. Met de uitleg erbij waarom dat dat niet vaker gebeurd. Maar er wordt weer selectief gereageerd.
Top als dat voor jouw genoeg reden is om iemand een radium vergiftiging toe te wensen weet ik genoeg.
Heel veel plezier met jullie kringloop vondsten.
Verdraai de zaken eens niet jongen.
Als je dit zegtā¦
⦠ja, dan zou het gewoon de definitie van karma zijn. Karma neither can nor need be wished for.
Niet vergeten het benzinekraantje open te draaien, rechts onder het dashboard!