Mensen hier denken soms dat je altijd alles moet houden of moet redden. Als ik alles had gehouden wat ik leuk vind dan had ik nu in een museum gewoond.
Sommige mensen die reageren wonen ook in een horloge museum
Tsja, kiest er zelf voor om er geld in te zien he .
De goudprijs heeft elke liefhebber er wel voor over , ik ook!
Dat mag je best zeggen. Ik ben geen liefhebber van klein vintage goud.
Zal je sterker vertellen ik neem niet eens de moeite de kroon te demonteren ik knip hem gewoon door. Wip de achterkant eraf met een mes en duw het plexi eruit met mijn duim.
Voor ik 100x de opmerking krijg dat ik geen liefhebber ben. Dat weten we nu wel
Ja de goudprijs idd.
Want als je NIET meer dan de goudprijs wil betalen ben je wel een liefhebber.
Tuurlijk heb ik weleens een gouden horloge aangeboden op bv marktplaats. Nog voor de goudprijs houd het op met bieden hoor.
Dan is inleveren veel makkelijker aangezien ik er zelf niets mee heb.
Laatste wat ik erover zeg.
Staat je prima
Niets van aantrekken, sommigen nemen het allemaal ff TE serieus.
Meestal niet is mijn ervaring, misschien staat er iets aan de binnenzijde van de kastdeksel.
het lijkt alsof dit horloge alleen open kan via de bovenkant, kan dit kloppen? ik zie geen enkele mogelijkheid om de kastdeksel onderop eraf te krijgen…
Zou kunnen, laat ajb de zijkant eens zien?
Bezel eraf wippen om het glaasje te verwijderen. Je ziet de uitsparing zitten. Misschien een deelbare stem, of een pal die naast de wijzerplaat zit om de stem te verwijderen.
Ik ga de volgende keer mee…
Ik ga 'm bij een juwelier na laten kijken of het 100% echt goud is en dan ga ik eens goed nadenken wat ik ermee ga doen in de toekomst… bedankt voor jullie hulp! Mocht iemand nog met meer weten dan kan je altijd nog reageren
Op naar de volgende kringloop
Onderhoudsgeschiedenis erin gekrast. Geen modelref helaas. Dit is Felsa 465 denk ik
laat meteen de kast ook wegen dan heb je een idee over het gewicht wat de eventuele bekoopprijs mee kan bepalen. jij tevreden en een liefhebber die hem eventueel ook koopt om te bewaren ook. Op die manier bewaar je dan weer een stukje geschiedenis.