Wel omdat de rest van de horloge, waar niets mis mee is, moedwillig vernietigd wordt uit pure luiheid. Onderdelen van vintage stukken waar ergens mensen doodgelukkig zouden mee zijn om een horloge met emotionele waarde te kunnen herstellen. Maar dat kost een doosje en 15 minuten effort om de zoveel tijd. The horror.
Maar misschien moeten we gewoon een aparte sub-thread aanmaken āRommelmarktvondsten waarvan de inhoud in recordtijd in de kliko beland isā.
Ik denk het niet want anders had je geweten waar het vandaan kwam en waarom dat ik dat deed. Maar het is wel typisch HF dat precies dat eruit word gepikt. Maar dat als iemand een Radium vergiftiging karma vind dat iedereen zijn mond houdt. Ik heb hier een deel van de leuke vondsten die ik heb gevonden proberen te delen. Met de uitleg erbij waarom dat dat niet vaker gebeurd. Maar er wordt weer selectief gereageerd.
Nou liever toch niet. Zou het schoolplein kunnen zijn van de school waar ik werk (edit: Harco vroeg zich in een ander topic ((hulp aan Marokko en Tunesie)) af of ik in een gevangenis werk omdat 90% van de jongeren die ik iets bijbreng van Marokkaanse- en Turkse afkomst is). Dus liever mijd ik dit figuur.
Vind trouwens nooit wat in een kringloop betreffende onze hobby. Elke keer trap ik er toch weer in om toch te gaan kijken.
Over verdraaien gesproken. Je zei niets over een school. Je vertelde dat je de dag erna ergens moest gaan werken waar 90% Turks en Marokkaans was. En dat je die iets moest bijbrengen. Ik vroeg serieus of je in een gevangenis werkte.
Je praat in termen als ābijbrengenā. Volgens mij heet dat op een school gewoon lesgeven of onderwijzen. Als je vervolgens niets zegt over een school. Maar wel moet benoemen dat 80% een bepaalde afkomst heeft. Suggereer je dingen maar zet je mij vervolgens weg als racist.
Ps @LVA dan is dat ook maar uit de lucht.
Ik snap dat je het zonde vind. Ik had best de gouden horloges voor je normaal willen gaan demonteren en de spulletjes die ik niet gebruikt naar je willen opsturen inplaats van weg te gooien. Het enigste waar ik over viel was je Karma deel. Dit had ook normaal gekund in mijn ogen. Voor mij is het prima zo.
Dit is het laatste wat ik hier over gezegd heb.
Ik zal dit topic niet meer vervuilen. Dus ook mijn verzoek blijf me hier dan ook niet provoceren. Dan zijn we allemaal blij. Fijne Zondag en geniet ervanš