Rommelmarktvondsten

Zeg het maar als je er vanaf wil hoor :grin:

1 like

Mmmmmhhh…

Beetje verkeerd afgekorte quote maar dat is nu eenmaal van deze tijd za ik maar denken…
Enfin - los van de onvermijdelijke kritische noten blijft het wat mij betreft een mooie vondst :wink:

3 likes

Sure, tot enkele forumleden me op de vingers tikten en ik zag hoe de prijs de hoogte in schoot
een servicebeurt laten geven en ze is in orde :smirk:

Daarover zijn we het dan eens :sunny:

1 like

Leuk ,met de wetenschap dat ie wel draait is er ZEKER niets stuk vanbinnen ,en twas voor de prijs van een appel @gekkehuus :wink: indien ik graag eens snelle winst wou maken …

1 like

Morgen even kijken bij lokale markt hier, als er wat tussenzit komen er foto’s… :grin:

Vandaag deze “lege” doos op de kop getikt. Net te mooi om te laten liggen.

3 likes

Beste forumleden deze morgen een Pontiac Hydrolica3 Memomatic gekocht op een interne brocantebeurs.
Voor een schappelijke prijs althans wat ik denk voor €20 .
Lichte patina in midden v wijzerplaat .Er zijn al een paar krasje op achterkant van ? Doch ook ik krijg hem na een paar maal proberen niet open (had ik al gedacht)

Mag ik aan de Pontiac kenners op dit forum vragen welk kaliber er zou inzitten?
De kroon is blanco of niet gemerkt is dit juist ? Wie weet hier het juiste antwoord ?
Met dank bij voorbaat .( In werkelijkheid mooier dan de foto’s)
Roland

9 likes

Daar heb je een hele nette koop gedaan. Horloge ziet er keurig uit. Een Pontiac automaat met de kroon op 4 uur komen niet veel voor. Ik heb er geen in de verzameling en volgens mij heb ik dit een keer eerder gezien. Ik durf daarom niet te zeggen welk uurwerk hier in zit. Dan zal de deksel er af moeten. Bij een hydraulica is dat nogal een dingetje. Loopt ie (netjes)?

Heer Lasale hij loopt netjes ,datum snelverzet werkt goed. Pas een bandje aangedaan en morgen zet ik de datum juist en een paar weken dragen.
vr gr
Roland

1 like

Al een tijdje in de kast, maar gekocht op een rommel markt. Volgens mij een soort van “pre Swatch” omdat de kast een soort van kunstof is, verder shock en waterproof . Merk is Continental.

7 likes

Gisteren deze topper op de kop getikt! Het horloge is in prachtige staat en heb zelfs een 585 (14kt) stempel kunnen ontdekken op 1 van de lugs. Helaas weet ik er verder weinig van. Iemand die mij wat meer informatie kan geven over het horloge? Periode, uurwerk, evt waarde, etc. Het horloge houd vooralsnog keurig tijd en de gangreserve valt me niets tegen.

17 likes

Mooie Omega Seamaster Deville! Goed gedaan. Handopwinder.

Zo dat is een mooie vondst! Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?

1 like

Jaren 60/70 denk ik. Waarde 350-450 euro schat ik.

1 like

Thanks! Ben er ook erg blij mee. Toch nog 200,- voor betaald, maar dat leek mij niet te gek voor deze Omega Seamaster de Ville in prachtige staat. :grimacing:

3 likes

Als het een echt gouden is (is het achterdeksel ook van goud? Zoniet dan is het Gold Capped) is hij wel wat meer waard dan 350-450 euro :slight_smile: Mooie vangst :smiley:

2 likes

Op een rommelmarkt gevonden ?

Op een “antiek/curiosa” markt gevonden.

Achterdeksel is niet van goud. Kan je er wellicht nog wat meer over vertellen?