Erg gaaf man
Zit de stylus pen er ook bij?
Deze zat er origineel ook nog bij en het lijkt erop op de foto dat deze ook in de doos heeft gezeten.
(Misschien verstopt onderin?)
Dat was hem, dankjewel!
Nieuwe batterij en hij leeft, ook de rekenmachine en zelfs de verlichting doen het nog!
Fijn dat het gelukt is
Idd dat pennetje is ook handig.
Ik heb van een horloge met vier jaar kalender zo’n pusher tooltje, die werkt prima.
Ones in a lifetime. Enjoy mazzelaar.
vandaag heel snel even over de rommelmarkt gevlogen en wat dingetjes opgescharreld
het eerste item: een doos boemvol en we denken hier nu wel mee toe te komen tot einde hobby alleen al met het uit sorteren NOS mineraal glazen met de maatstickertjes er nog op. Veel uitsorteerwerk, maar je moet er wel iets voor over hebben
En ook nog wat uurwerkjes. Het chronograafzakhorloge heeft een probleem bij de opwindstift. De chronometer zakhorloge loopt vooralsnog op tijd, het junghans zakhorloge heeft denk ik een tappenprobleem bij de balans en de polshorloges die lagen er al van in de zomer, nu kregen we ze aan soldenprijs mee, dus meegekomen en weer leuke dingetjes om aan te prullen
Voorlopig weer lekker verder hobbyen!!
Die Thalés lijkt wel heel erg veel op de Ned’Ys die ik heb… Alleen heeft de mijne een goldplated kast en een witbruine wijzerplaat…
Die is echt mooi,
Same here, alleen maar troep, maar gelukkig geen schade…
Ik scoor nog wel eens wat… maar uiteindelijk leg ik het in een lade, doe ik er niks mee, en doe ik het een tijdje later tijdens een opruiming weer van de hand. Mijn moeder is brocante handelaar en komt vaak op bepaalde rommelmarkten en dergelijke, helaas zie ik ook veel bakken met chineese zooi liggen, als je echter heeel goed zoekt vindt je af en toe iets moois. Echter de dagen van 1/2euro zijn voorbij.
Score van vandaag een goed lopende alpina handwinder, komt inclusief mensenresten van de vorige eigenaar.
Cool ding toch?
Zeker!
Nee, kijk dat datumvenster.
Ik heb een originele gehad en deze is 100% nep
Oké thanks