Rommelmarktvondsten

:grin::joy::+1:

Mooi dat vrijwel elk topic naar de getver geholpen wordt :face_with_raised_eyebrow:

Laat elkaar lekker met rust… nu weer on-topic

11 likes

Maar dit is een mooi voorbeeld hoe het moet, ze hebben wat woorden, praten het samen uit, en ze nodige elkaar uit om een paar liter slivovice te nuttige. opgelost zonder problemen, misschien hoofdpijn als ze die drank op hebben. :rofl: :rofl:

7 likes

Hela hola, van goed spul krijg je geen koppijn. En ik heb geen brol in huis. Artisanaal huisgestookte, geen industriële :sunglasses:

1 like

Lekker. Wekt mooie herinneringen op van mijn studententijd :+1:.

Uitgenodigd door een groep mafia ogende figuren (vrienden van de hotel eigenaar) om de Champions League te kijken. Hele tafel vol met allerlei lekkernijen en natuurlijk flessen vol met zelfgestookte.
En natuurlijk de volgende ogend vroeg op voor de geplande studiereis.

1 like

Zouden we hiermee kunnen ophouden? Ik heb het allemaal niet vervelend bedoeld iig.

Vind het best vervelend dat mijn commentaar steeds op die manier gebruikt wordt.

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

image

4 likes

U allen doen inderdaad wat doen hier :grimacing:

2 likes

Tuurlijk joh. Alleen als je het hier luidkeels loopt te etaleren mogen we er ook wat van zeggen. Wie kaatst…

1 like

Begin anders een topic, “Laat Hier Je Zelf Gesloopte Horloges Zien”? Succes!

3 likes

Ja, ik zie wat je bedoelt.

Heren! Graag terug naar het topic :sunglasses: het gaat om rommelmarktvondsten…

3 likes

Inderdaad mooi gereedschap! Goed gereedschap is de halve wijzerplaat toch​:joy::joy:

Één van mijn zeldzame fatsoenlijke rommelmarktvondsten: Seiko 6119-8083

36 likes

Die gaat er met een poetsbeurt leuk uitzien. Misschien eens nakijken hoe het zit met de dagschijf, en of die onderhoud nodig heeft. Tof horloge voor alledag :ok_hand:t2:

2 likes

Yes, ik heb deze een service gegeven, ik zal eens kijken of ik een foto van het resultaat heb ergens.

3 likes

Wat een leuk model 5je is dit toch. Ik had er een, maar in een vlaag van verstandsverbijstering ooit verkocht.

4 likes

32 likes

Zijn er nog horloges gescoord op de koningsdag rommelmarkt?

Ik heb deze Pontiac Automatic Hydraulica met het ETA2451 uurwerk kunnen scoren voor €2,50. Uurwerk loopt nog maar stift en glas zijn gebroken, leuk projectje.

32 likes