Rommelvondst

Vintage1982 Schreef:

Ok, ik ook.
Toch maar eens het boek van Richter kopen.
Breitling blijft erg verwarrend en op het internet
staat ook veel tegenstrijdige info.
Zelfs op Breitlingsource is er niet veel over
non-chrono’s te vinden.

Btw verwacht ik dit horloge morgen met de post :smiley:

Hahah heb hem nog niet gekocht, bod op gedaan ,heeft 2 stuks maar laat ineens niets meer horen ,beide in erg slechte staat hoor.

Agh die paar tientjes haal je er wel weer uit als je het kaf van het koren kan scheiden :wink:

Haha ok. Ik bedoelde dat ik de Lonville morgen in de post verwacht. hxcmdp was zo vriendelijk hem op te sturen. Ik heb hem nog niet betaald, maar dat komt wel goed :stuck_out_tongue:

Als je de wijzerplaten bedoelt, heb ik ze gezien. Ik zag wel wat schade hier en daar…

Ja zijn duidelijk opknappers maar goed als hij mijn geld niet wilt ook prima.

gekkehuus Schreef:

Volgens Rene is ie origineel en ik geloof hem
blindelings

Volgens min is dit niet exact wat ik heb gezegd , als ik me goed herinner was iets in de trand van ‘hij lijkt me echt , maar ik kan deze referentie niet terug vinden’ en er nog iets achter ?

Dit dus :

Ze lijken me alle twee ok , maar staan geen van
beide in de naslagwerken ?

ReneJK Schreef:

gekkehuus Schreef:


Volgens Rene is ie origineel en ik geloof hem
blindelings

Volgens min is dit niet exact wat ik heb gezegd ,
als ik me goed herinner was iets in de trand van
’hij lijkt me echt , maar ik kan deze referentie
niet terug vinden’ en er nog iets achter ?

Dit dus :

Ze lijken me alle twee ok , maar staan geen van

beide in de naslagwerken ?

Aha , nee ik begreep het al niet helemaal ,dacht dat je doelde op mijn naslagwerken(die niet klopte)waarnaar ik refereerde een tijdje terug.

Maar dan is het alleen maar beter dat hij niet meer reageerd op mijn akkoord,dan mag hij ze houden.

Het is me nog niet duidelijk of Breitling uurwerken van Langendorf heeft gebruikt. Geert? René?

Vintage1982 Schreef:

Het is me nog niet duidelijk of Breitling
uurwerken van Langendorf heeft gebruikt. Geert?
René?

Richter zegt van niet ?

En met veel eenvoudigere 3 hands klokjes zal ik het antwoord ook niet weten

Ok dan gaan we daar maar in mee en heeft Ranfft gewoon gerapporteerd wat er gegraveerd stond. Ergens uit een dubieuze workshop.

Of het is een hick-up van Richter. Zijn er meer gevallen bekend dat Richter foutjes bevat? Sowieso ligt de focus niet op de 3 hands klokjes.