Ron Sonders uit Leusden

Weer een prima ervaring met Ron Sonders, vandaag de vlekkerige AR coating van een horloge vakkundig laten verwijderen🖒

Deze week een reparatie laten doen aan mijn IWC horloge. Snel en vriendelijk geholpen, en een keurig nette werkplaats ! .

1 like

Allemaal nette mensen in Leusden :sunglasses:

4 likes

Weer prima geserviced bij Sonders in Leusden, goede communicatie en ruim binnen de verwachte tijd klaar.

Nette mensen, goede communicatie en snel gewerkt. Nette prijs ook. Mijn Wempe is weer 100% oke!

Wederom een goede ervaring bij Ron Sonders. Blijft een aanrader!

Omega van mijn vrouw had een nieuwe batterij nodig. Dat gaat 50 a 60 euro kosten iv.m. met nieuwe pakking, en waterdichtheids test. O.K.
Paar dagen later een mailtje, horloge is klaar, kosten 10 euro???
Ja , het horloge is nog niet zo oud, en de pakkingen waren nog goed. :sunglasses:
TOP adres dus.

2 likes

Na een foto aangeleverd te hebben wilden ze toch liever het horloge zelf bekijken na openmaken. Klinkt goed! Als je dan langskomt kijken ze alleen naar de wijzerplaat? Dus ik kom helemaal voor niks? Ben blij dat ik vlakbij woon, maar toch.
Een Orient 46943 uurwerk, graag onderhoud gewenst, daar zouden geen onderdelen meer voor te krijgen zijn? Die worden nog steeds nieuw verkocht!
Horloge zou extra functies hebben? Een interne bezel is een extra functie?
Manman in twee minuten heb ik meer teleurstellende ervaringen dan iedereen hier voor. Zijn ze arrogant geworden door jullie reacties? Als het iets Zwitsers had moeten zijn, zeg dat dan gelijk.

1 like

Ik heb er twee horloges naartoe gebracht voor een standaard servicebeurt. Ben met een van de twee horloges daarna nog een keer terug kunnen gaan omdat er heel duidelijk een aantal stofjes op de wijzerplaat waren gekomen. Heeft me toch weer 2 extra ritjes heen en terug gekost (want het kon niet meteen / ter plekke) dus dat vond ik niet heel fijn. Horloges verder volgens mij prima geserviced en schappelijke prijzen.

1 like

Tag Heuer chronograaf weggebracht voor service, inc nieuwe kroon en crowntube (was iets merkbaar niet goed) Waterdicht testje erbij en het horloge is keurig opgemaakt zoals ze het noemen. Bijna geen krasjes meer in mijn gesatineerde bezel/kast/band.
Erg tevreden!

Inmiddels ook terugkerende klant bij Ron Sonders. Vandaag mijn een van mijn horloges weer opgehaald, kreeg het zelfs in een chique Omega doosje terug, incl. testrapportje.

1 like

Tsja, dat heb ik dan gemist, maar verder niets dan lof voor dit echtpaar !