Ron Sonders uit Leusden

Hallo allemaal,

Goede ervaringen met Ron Sonders uit Leusden.
Klein werkplaatsje aan de voorzijde van de woning.
Keurige service en schappelijke prijzen.
Dit jaar gecertificeerd Omega en Rado service center.
Kijk eens op zijn website.

Groetjes,

Mika

4 likes

Klopt Ik breng al jaren mijn Horloges naar Ron.
Perfecte service en Ron is een vakman.

Ik sluit mij hier graag bij aan.
Ron is een aanrader een prima horlogemaker met redelijke prijzen.
Ron heeft al ongeveer 10 horloges van mij onderhande genomen met elke keer een perfect resultaat.

Gisteren bij Ron en Hedy Sonders geweest met een nieuwe B&M die veel te snel liep. Met "hi-tech"apparatuur werd dit door Hedy direct geanalyseerd en vervolgens verholpen zonder de kast te openen!
Aardige vakmensen die ook nog uitleg geven over een en ander.
Zal hier zeker terugkomen voor servicen!

Groet, Bob

Bob4160 Schreef:

Gisteren bij Ron en Hedy Sonders geweest met een
nieuwe B&M die veel te snel liep. Met
"hi-tech"apparatuur werd dit door Hedy direct
geanalyseerd en vervolgens verholpen zonder de
kast te openen!
Aardige vakmensen die ook nog uitleg geven over
een en ander.
Zal hier zeker terugkomen voor servicen!

Groet, Bob

Zonder de kast te openen? Was het uurwerk dan magnetisch of zo?

Ja, de klok had een lange internationale reis met UPS achter de rug !

(tu)

ben ik het helemaal mee eens; reeds een omega en een nomos laten servicen tot volle tevrednheid!

Horlogemaker in Leusden

Zeer aardig en vlot geholpen. Ga zeker nog een keer terug

Wat zou het kosten om een speedmaster bij hem te laten services, iemand ervaring hiermee?

Vandaag even met mijn nieuwe TH Aquaracer bij Ron Sonders geweest.
Ron heeft een mooie nieuwe site en is tegenwoordig gecertificeerd service center van:
AEROWATCH
BAUME & MERCIER
CALVIN KLEIN
CARTIER
CERTINA
HAMILTON
LONGINES
MONTBLANC
OMEGA
RADO
TISSOT
Gelukkig kunnen ze ook nog een horlogeband inkorten. :slight_smile:

Mika

Zojuist langs geweest bij Ron Sonders; had een horloge dat veel te snel liep. Kon zo binnenlopen en werd meteen geholpen. Ron heeft hem gedemagnetiseerd en daarna hem nog keurig afgesteld. En dit alles zonder kosten in rekening te brengen.

Keurig geholpen en goede service :thumbsup:

1 like

Onlangs ook bij horlogemaker Sonders in Leusden geweest. Had van te voren even gebeld omdat mijn horloge 20 seconden uit de pas liep. Ik kon zonder afspraak langskomen. Direct geholpen, bleek dat mijn horloge zelfs ruim 30 seconde achter liep. De heer Sonders heeft het horloge (Stowa Flieger 2824-2 ETA) opnieuw afgesteld en op waterdichtheid getest. Kosten: 0,- euro.

Top ervaring, bij de volgende keer dat een van mijn horloges echt onderhoud nodig heeft dan weet ik waar ik heen ga!

Top adres. Ben er ook vaste klant. Hij serviced ook andere merken dan hierboven genoemd (w.o. mijn TH).

Wederom een goede ervaring met Ron Sonders. Hij heeft mijn Fortis keurig gerepareerd tegen een faire prijs. Een aanrader! :thumbsup:

Dikke duim :+1:voor Ron Sonders!
Heeft net voor Nop mijn NA Longines Flagship gereguleerd naar +3 seconden per dag.
Geweldige service, waterdichtheid ook getest en leuk om te zien hoe dat allemaal gaat (toch heel anders dan mijn gehobby met blikopener, beitel en hamer…:upside_down_face:). Mooie eerste kennismaking en meteen een goed gevoel voor toekomstige service.

Allemaal goede berichten, hou ik in mijn achterhoofd!

Hier de link naar zijn website! :slight_smile:

http://www.sonders.nl/

Helemaal mee eens,prima mensen.

Mijn oude Tissot gemaakt bij Ron Sonders in Leusden. Fijne reparateur. Winkel aan huis. Komt afspraken na en je weet goed wat het gaat kosten. Via dit forum zijn naam en zaak gevonden. Prima

1 like

De bezel van mijn Seamaster draaide wat stroef. Gister langs geweest bij Ron Sonders en en dag later al weer gereed, draaide weer prettig tegen zeer geringe kosten. Zeer prettige eerste kennismaking en een uitstekend adres voor de toekomst.

1 like