Misschien een ongepaste en niet echt een discussie, maar een andere weg weet ik niet:
Ik ben op zoek naar een Ron die op marktplaats een groene seiko monster te koop aanbiedt. Ik neem aan dat iemand die zoiets aparts aanbiedt wel lid van het forum moet zijn, maar het stikt van de Rons op de maillijst
Ik mail me suf, maar ik hoor niets terug.
Dus: Ron, waar ben je?
Ik weet niet wie Ron43 is… maar ik denk dat zijn advertentie nu de meest bekeken advertentie wordt op Markptlaats 
Voor de forumleden die nog nooit een Groen Monster hebben gezien (die volgens mij beter geel monster mag heten, maar dat zal wel aan de foto liggen)
Wordt ie misschien eindelijk verkocht.
Marco-T Schreef:
Ik weet niet wie Ron43 is… maar ik denk dat
zijn advertentie nu de meest bekeken advertentie
wordt op Markptlaats
Mail gewoon de mp aanbieder en vraag of hij lid is hier en wat zijn nickname is.
Wel zo snel…
Mooi exemplaar! Denk dat je nu ook concurrentie hebt van andere die geinteresseerd zijn. Ik niet overigens 
Maar stuur hem iderdaad gewoon een mail via MP
Duh!
Als het een kwestie van mailen via Marktplaats was, denken jullie dan dat ik het via deze weg probeerde?
Dat is nu net het probleem: hij reageert niet op zijn marktplaatsmail en ook niet op zijn gmail
dan zit je misschien in zijn spam. Ik zou dan bieden, gewoon om in contact te komen 
Gnik Schreef:
Duh!
Als het een kwestie van mailen via Marktplaats
was, denken jullie dan dat ik het via deze weg
probeerde?
Dat is nu net het probleem: hij reageert niet op
zijn marktplaatsmail en ook niet op zijn gmail
Vergeet hem dan gewoon.
Ik heb hem ook een berichtje gestuurd over de zwarte monster. Als je weet wie het is PM me dan even a.u.b.
als je nu geen reactie krijgt, wil je dan nog verder handelen?
laten voor wat het is m.i
De mini monster en de zwarte monster geeft ie ook bijna weg. €160 voor de 2 samen!!! en zo op de foto te zien, ziet het er ook nog goed uit. Waar zit het addertje zou ik zeggen.
Is de advertentie eronder misschien niks voor je. Een compleet gemodde met yobokies plaat, left hooked, gebeadblassed etc, etc.
Gr Wouter
wk1 Schreef:
Is de advertentie eronder misschien niks voor je.
Een compleet gemodde met yobokies plaat, left
hooked, gebeadblassed etc, etc.Gr Wouter
Die al een paar keer is gereserveerd of verkocht (ik weet het, daar zit verschil in)…maar blijft terugkomen.
Voor de duidelijkheid: ik wil die groene niet hebben, maar de zwarte en het mini monster. Die zwarte wilde ik laten beadblasten, verder niets. Lijkt me erg mooi, dat matte met zwart gecombineerd
Maar ja, gaat er niet van komen denk ik. Althans dit wordt niets meer waarschijnlijk.
Komt wel weer iets anders langs!