Rood, blauw , groen of bruin, welk bandje zouden jullie...?

Ik heb gisteren m’n Breitling terug gekregen! Ondertussen had ik al wat bandjes besteld bij een Duitse ebayverkoper en omdat ik niet wist wat voor kleur ik moest nemen en omdat ik ook wel eens een gekke kleur wilde heb ik er 4 gekocht. Ze waren lekker “billig” (9 tot 13 euro per stuk) en de verkoper erg vriendelijk. De verzendkosten waren slechts 5 euro voor de 4 (op de enveloppe zat toen ik die vanochtend kreeg porto voor 6,50 en er zat een ketting bij als kado…). Voor de prijs zijn het perfecte banden als je even niet weet wat je moet, en ze hebben allemaal een (eenvoudige) vouwsluiting. De verkoper is me zelfs zo goed bevallen dat ik 'm wil aanraden: http://stores.ebay.nl/U-B-Uhrenbander-Versandhandel

Maar goed, ik heb dus eens gek gedaan en wat (voor mij) afwijkende kleuren gekocht. Nu wilde ik jullie mening vragen, welke band vinden jullie qua kleur het beste staan? De donkere is donker-groen (racing green).

[center][/center]

Ik heb er overigens nog 3 Breitlings bij gekocht om ze samen te kunnen fotograferen, de plaat van de Breitlings is antraciet grijs.

De groene is net iets te, zou ik een bruine mooier vinden, de blauwe en rooie zijn OK, de zwarte kan kwa kleur wel maar dan zou ik een kroko model a la Aviator nemen, maar ja dat is mijn mening. Misschien een beetje vloeken, maar wat dacht je van geel?

Arjay

Er is geen zwarte. Ik heb over geel/oranje gedacht maar die had Bulent niet in 20 mm :frowning:

1* blauw (tu)
2* medium brown
3* racing green
4* rood-bruin, deze past er mijn inziens eigenlijk helemaal niet bij (td)
beter omruilen voor een stalen band.

dat je zo snel nog 3 exact dezelfde modellen Breitling hebt gevonden Henrik , ongeloveloos

Er zat een gratis ketting bij ? honde- zakvesthorloge- anker- armbandketting of was het een kettingbrief :slight_smile:

groet, André

Mijn Beste,

Groen voor in het voorjaar, blauw voor in de zomer, bruin voor in de herfst en zwart voor de donkere dagen van de winter. Elke horlogeband heeft zijn charme, evenals het jaargetijde waarin het gedragen wordt.

Orologio Signaturis Temporis

Henrik, welk bandje je ook kiest… Een Breitling past niet bij je… :wink:

Als je hem dan TOCH wilt dragen, doe dan maar met de blauwe band…

gr,
Hans Mennink

kort maar krachtig: zwart! maar je zegt dat het groen is, dus groen.

het is wel het betere werk hoor goekope horloge bandjes kopen om er dan een breitling bij te kopen.
hihihihihihi
maar ik vind de rode wel wat hebben zo.

Ik vind die blauwe wel mooi.

Tom V.

Blauw, geen twijfel mogelijk

Donkergroen
Bruin
Blauw
Rood

Mooi horloge!

Helaas ben ik gedeeltelijk kleurenblind, dus kan ik hier best iets missen. Maar eerlijk gezegd vind ik dat deze Breitling om een zwarte band vraagt. Het liefst kies ik zelf banden in een kleur die ook op de wijzerplaat voorkomet. Wat het type band betreft, heeft de meest linkse in dit geval mijn voorkeur. Maar dan zoud-ie zwart moeten zijn. In het algemeen ben ik van mening dat een zorgvuldig gekozen, goede band een horloge afmaakt. Kleren maken de man, de band maakt het horloge. Ik probeer dan ook niet al te veel op de band te besparen. Mijn vuistregel is: de band mag ongeveer 15% van het horloge kosten.

Geel ? :slight_smile:

Nivelacuso Schreef:

Henrik, welk bandje je ook kiest… Een Breitling
past niet bij je…

Als je hem dan TOCH wilt dragen, doe dan maar met
de blauwe band…

gr,
Hans Mennink

Héla Hans,

Hij is nou net aan het “genezen” !
Laat de man toch genieten van dit wondermooie merk ! :wink:

Euh, ik stem ook 100% voor blauw.

:smiley: Hans heeft wel een punt. Maar nu ik 'm heb is het toch wel leuk. Het is overigens blauw geworden, de plaat lijkt bij bepaalde lichtinval dezelfde kleur blauw door het ontspiegelde glas. Erg apart.

(tu) Misschien nog een picture van het uitverkorene blauwe bandje met de Breitling ?

groen is mijn favoriete kleur…maar, drie dezelfde erbij kopen alleen voor de bandjes???
Beetje vreemd, of kun je goed fotoshoppen?

groet Arno.

Ik kan een beetje photoshoppen, kijk maar goed :smiley:

Hoi Henrik,

Wat je beter kan doen is eerst de ondergrond fotograferen en dat als achtergrond gebruiken.
Dan de Breitling fotograferen met alle bandjes (dus 4 foto’s) en die als masker gebruiken.
Dan krijg je namelijk niet van die lelijke vervormingen in de achtergrond.
Voor de rest knap gedaan, maar de blauwe is toch het mooiste :smiley:

Groeten,

David

Blauw
Bruin
Zwart
Rood