ROOD van de Sint

Ik heb van de Sint een leuk cadeautje gekregen.

Helemaal uit Thailand, alleen in 1 winkel te koop en speciaal voor bij het rode Monster gemaakt.


In zijn doosje


Hirsch, watervast.


het is wel ERG rood…

Anyway, papa is blij :wink:

Mijn beste,

Het geluk straalt ervan af.

“Of je nu rijk bent of berooid, gelukkig zijn dat moet je leren
er zijn er zat die leren het nooit“.

Doch dit horloge en ‘t pril geluk, zij weten het beiden
‘t kan niet meer stuk. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

ik ben ook heel braaf geweest maar heb nog niets gekregen. :frowning:

Mooi rood is niet lelijk. :smiley:

Mooie combi!

mooie rode combinatie. Komt sterk en stoer over.
proficiat

Ik ben niet zo van deze combi. Staal hoort eraan.
Onderste foto is daarentegen wel top (tu).

Errrrrg rrrrrood!

Neen Rob gewoon staal;)

Mooie band. Niet voor dagelijks gebruik, maar erg op zijn plaats bij als je gaat sporten of zwemmen.

Wat is het verschil met deze normale Hirsch band

Hij ziet er hetzelfde uit, het enige verschil is het monster-doosje :slight_smile:

Mooi!! Nu valt het monster nog meer op :smiley:

Ik ga vandaag mijn Rode Monster ontmaagden! Wel met gewoon de stalen band.

Inderdaad erg rood, maar ook erg mooi!! (tu)

Sinterklaas met een rood Monster om zijn pols??

Als dat zo is… FOTO’s

Ik moet 9 gedichten maken vandaag (nu nog maar 6) dus even geen tijd voor foto’s. Ik heb trouwens de voorlaatste schakel er uitgehaald (lastig zeg!), blijkt dat elke schakel een eigen breedte heeft, dus nu is er een verschilletje tussen de laatste (die er niet af kan) en nu-voorlaatste schakel… is daar een oplossing voor Rob?

't Is weliswaar off-topic, maar ik heb toch een vraag. Hoe bevallen die Hirsch Carbon-bandjes? Iemand daar ervaring mee? Hoe is de kwaliteit?
Ik overweeg namelijk er eentje aan mijn Speedmaster te zetten (maar geen rode! :smiley: ), omdat ik ze best mooi vind.

Probeer een old-stock Hirsch Carbon te zoeken. Die zijn nog mooi mat, de nieuwe zijn mijns inziens wat te glimmend en dat doet afbreuk aan sommige horloges.
Voor de rest zijn het hele fijne bandjes, ik heb de mijne al drie jaar.
Hebben wel de neiging om smaller te worden bij de aanzet als ze nat worden.

? Wat maf Henrik?

De laatste schakels aan de kant waar ze de sluiting in gaan moet je afblijven. Die zijn smaller omdat ze tussen de sluiting moeten passen. De andere schakels die eruit te halen zijn zijn even breed allemaal…