Roodoog

:+1: :+1: :+1:
Leuke deal gemaakt met Gerard
Leuke communicatie
Vlot betaald
Top !!
Bedankt @roodoog !!
:+1: :+1: :+1:

1 like

Same here, leuk projecthorloge overgenomen van @roodoog.
Fijne communicatie en vlot verzonden. :thumbsup:

1 like

Ook hier louter positieve geluiden.
Vlotte communicatie en een snelle bezorging van @roodoog maakt mij de nieuwe eigenaar van een mooie band voor mijn vintage seamaster.
:+1: :thumbsup:

1 like

Ook alleen een zeer positive ervaring met @roodoog.
Heldere communicatie en perfect nagekomen afspraken. Zeker een aanrader als koper๐Ÿ‘
Bedankt voor de aankoop.

1 like

MIjn Citizen aan Gerard verkocht. Leuke communicatie en de deal was snel rond. Een aanrader! :slight_smile:
Veel plezier met het horloge!

1 like

Heb ook een erg plezierige ervaring met @roodoog. Een tijd terug liet hij een heel mooi juweeltje zien van Minerva. Uiteraard ben ik dan gelijk nieuwsgierig. Toch niet te veel druk willen zetten.
Nu pas geleden had ik bijna van hem een paar mooie Monerva banden gemist. Gelukkig toch op tijd gezien en gelijk een hele mooie deal kunnen maken voor enkele Minerva spullen.

Dit zijn voor mij toch wel de aanwinsten die er echt toe doen. Fotoโ€™s zullen ongetwijfeld nog volgen. Goede communicatie, goede verpakking en product zoals omschreven!

Dank!!

1 like

Toch nog even een ervaring delen.

@roodoog kwam thuis nog twee โ€˜tagsโ€™ tegen van Minerva en of ik mogelijk interesse had. Uiteraard, heb ik dat. Hij stuurt ze kosteloos naar me toe; Super!! :+1:t2:

1 like

Hi,

vandaag heb ik het boek โ€˜Watchmakingโ€™ dat ik van @roodoog heb overgenomen binnen gekregen. Super verpakt waardoor het boek in nieuwstaat nu op de keukentafel ligt. Prettige communicatie vooraf en snelle verzending. Ik ben helemaal blij met dit soort โ€˜dealsโ€™ en zou dan ook een volgende keer gelijk weer iets van @roodoog overnemen. Aanrader!

groet, Vincent

1 like

Vandaag een horlogedoosje opgehaald bij Gerard @roodoog (en nog eentje zo meegekregen)โ€ฆ Gezellig zitten babbelen, we wonen blijkbaar bij elkaar om de hoek :grin: Een paar mooie horloges gezien :+1:t2: leuk contact en zeker een aanrader.

1 like